Julian Alois Barthel
Webmaster innenfor Reise
Ideen til forumet er jo helt ok, men har vanskelig for å forstå hvordan du skal kunne gjennomføre den og få til det du ønsker.
For som det er nevnt over her så vil nok dette bare bli ett forum hvor personer med veldig sterke meninger møtes og du vil garantert elskes av alle "troll" der ute. Da du gir dem en platform å trolle.
Men ut over det så tror jeg du sitter igjen med noe som ikke gjør noe nytte.
Problemet er ikke at tv2 og alle andre modererer, men heller at personer ikke klarer å kommunisere på en sivilisert måte.
Bare ta ditt eksempel, "jeg synes x burde halshogges " . Ja, jeg forstår at det var ett eksempel (ett dårlig ett om du spør meg) men når det er slike diskusjoner det oppfordres til så er jeg ganske enig med at tv2 sensurerer...
Kan være du ikke oppfordrer til det heller men tror det er der lista kommer til å ligge innen kort tid.
Det er alltid noen som skal teste grensa.
Er selv fan av en god og saklig diskusjon.
Som sagt tanken er god men tror desverre ikke det er mulig å gjennomføre.
My two cents anyway
//Julian
For som det er nevnt over her så vil nok dette bare bli ett forum hvor personer med veldig sterke meninger møtes og du vil garantert elskes av alle "troll" der ute. Da du gir dem en platform å trolle.
Men ut over det så tror jeg du sitter igjen med noe som ikke gjør noe nytte.
Problemet er ikke at tv2 og alle andre modererer, men heller at personer ikke klarer å kommunisere på en sivilisert måte.
Bare ta ditt eksempel, "jeg synes x burde halshogges " . Ja, jeg forstår at det var ett eksempel (ett dårlig ett om du spør meg) men når det er slike diskusjoner det oppfordres til så er jeg ganske enig med at tv2 sensurerer...
Kan være du ikke oppfordrer til det heller men tror det er der lista kommer til å ligge innen kort tid.
Det er alltid noen som skal teste grensa.
Er selv fan av en god og saklig diskusjon.
Som sagt tanken er god men tror desverre ikke det er mulig å gjennomføre.
My two cents anyway
//Julian