I hvilken kolonne ligger "opplevd service" fra kundene? Mulig jeg burde tatt på brillene
Jeg tror kanskje ikke det er briller du trenger. Men kanskje også briller.
Aller første setning i innlegget var: "Spørsmålet er hva man definerer som den beste?"
Det er her jeg vil at dere kommer inn og definerer forslag i etterkant. Det eneste jeg kommer inn på er pris for det er det eneste jeg kan uttale meg om uten å bli smaksdommer.
Utover dette har jeg skrevet en laaaang artikkel om valg av betalingsløsninger som også har blitt kommentert av andre på nettopp opplevd service aspektet.
Jeg ville elske å lage en undersøkelse som kartlegger "opplevd service", men jeg lover deg at det ikke er lett å få alle betalingsaktørene samt et stort antall nettbutikkeiere til å bli med på en slik pop up survey etter endt transaksjon. Og tro meg, jeg har forsøkt å få mange av dem med på en slik undersøkelse tidligere. Men gjør gjerne et forsøk om folk her på webforum ønsker å bidra?
Da kan vi få med en ekstra kolonne med opplevd service!
Hva definerer en god betalingsløsning og hvordan vurderer man opplevd service i Checkout på en nettbutikk?