x
adeneo Medlem 18 Apr 2013 #2 Ja du kan få sagt det du, og jeg er helt enig med deg, x er helt topp, og mye bedre enn y !
Tonny Kluften Administrator 18 Apr 2013 #3 Jeg begjærer y, x er ikke helt min greie. Men hver sin smak.
Tonny Kluften Administrator 18 Apr 2013 #7 highroller skrev: Er B ett alternativ? Klikk for å utvide... Ikke gå off topic, lag en egen tråd hvis du starter et nytt tema!!!
highroller skrev: Er B ett alternativ? Klikk for å utvide... Ikke gå off topic, lag en egen tråd hvis du starter et nytt tema!!!
Tore Andre Rosander Highroller 18 Apr 2013 #8 Christian skrev: Nei, alternativene står tydelig beskrevet i tittelen. Klikk for å utvide... Tonny Kluften skrev: Ikke gå off topic, lag en egen tråd hvis du starter et nytt tema!!! Klikk for å utvide... Jeg har vist ikke satt meg godt nok inn i reglene her på forumet! Men å åpne opp for B eller evt Z vil gi diskusjonen en helt ny dimensjon.
Christian skrev: Nei, alternativene står tydelig beskrevet i tittelen. Klikk for å utvide... Tonny Kluften skrev: Ikke gå off topic, lag en egen tråd hvis du starter et nytt tema!!! Klikk for å utvide... Jeg har vist ikke satt meg godt nok inn i reglene her på forumet! Men å åpne opp for B eller evt Z vil gi diskusjonen en helt ny dimensjon.
Tonny Kluften Administrator 18 Apr 2013 #9 b eller z kunne til nød gått an, men B og Z blir noe helt annet. Det blir som å sammenligne a og A, altså to helt forskjellige enheter.
b eller z kunne til nød gått an, men B og Z blir noe helt annet. Det blir som å sammenligne a og A, altså to helt forskjellige enheter.
Christian Medlem 18 Apr 2013 #10 Hvis B kan bli et aktuelt alternativ, synes i alle fall jeg det er det bra alternativ. Folk som får B på seg.
Hvis B kan bli et aktuelt alternativ, synes i alle fall jeg det er det bra alternativ. Folk som får B på seg.