Jeg har god erfaring med Zanox. Har vært medlem der i rundt er par år og har profilert programmer fra dem med ulik tyngde i de årene.
Det er vel omlag 25-30 programmer der for det norske markedet til enhver tid. Hvilke programmer som fungerer best er antagelig avhengig av innholdet på nettsidene dine. De jeg gjennomgående har best erfaring med er SMS-innholdsleverandørene Jamba (finnes også hos TD) og Celldorado (kun hos Zanox, meg bekjent). SMS-innholdsleverandøren Splash Mobile har også program der (og er vel hos Advertising også), men der har jeg ikke fått de samme resultatene.
Ellers er SMS-konkurranseleverandøren Wixawin (finnes ikke i noe annet nettverk, meg bekjent) nå fast inventar med en knapp på nettsidene mine, og det er også SMS-konkurranseleverandøren Caliber Media. Men Caliber Media er dårlig på å oppdatere de grafiske elementene sine hos Zanox, så der har jeg etterhvert gått over til å bruke Come & Stay som affiliate i stedet.
Pr. i dag er følgende program åpne hos Zanox for det norske markedet:
Amazon UK
Jamba
NetOnNet
Ellos
Strawberry Scandinavia
Wixawin
Yesasia
LaRedoute
TV-Shop
YesStyle
Celldorado
112Ink
CaliberMedia
Wegolo
DressForLess
One.com
Vistaprint
Sterling
Dekkonline.com
Yoox.com
Splash Mobile
Yves Rocher
AsiaJam
Print24.no
KLM
Naturpost
PlutoSport
TravelJigsaw
Zanox
Mange (de fleste) programmer tillater dyplenking, og det er også mange som har hele produktkataloger du kan laste ned for å lage din egen "nettbutikk" for å profilere enkeltprodukter og produktlinjer.
For å se på de ulike grafiske elementene, provisjonssatser, clickrates etc er du nødt til å bli medlem, eller du får spørre. Vil du bli medlem kan du bruke
http://ad.zanox.com/ppc/?8033086C2053466686T eller linken i signaturen til Ståle, så får vi noen euro i provisjon
Husk også at hos Zanox må du "frigjøre" provisjonen din for å få utbetaling. Den skjer den 10. i hver måned og går rett inn på konto. Minimumsbeløp før utbetaling mener jeg å huske at er 500 kroner.
Mvh
Bjørn Jarle