Hva er adlink og hva gjør de?

Bjørnar

Gründer
AdLink eies av Aller Internett.

Jeg dumpet borti dem når jeg kjøpte Dyresiden.no, hvor der allerede var en avtale. De går mot relativt høyt trafikkerte nettsteder, så en liten blogg er ikke plassen for dem. Jeg har veldig lite informasjon om dem egentlig ... men kanskje lettere hvis noen spør, så kan jeg prøve å svare etter fattig evne... :)

Bjørnar

Gründer
100.000 sidevisninger pr mnd var dealen når jeg overtok siden, jeg vet ærlig talt ikke hva som er grensen. jeg kjører inn koden på siden, og de selger reklame som er relevant. hvis dem ikke selger inn kampanjer, så kjører dem inn den reklamen jeg gir til dem, eksempel egenreklame eller andre ting.

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Er det slik at man kan søke seg inn i dette systemet? eller er det slik at de må kontakte deg?
(ikke at jeg har noen sider som er i nærheten av 100.000 i mnd.)

Hvor mye tar de betalt ? prosent? eller en fast pris?
Har jeg missforstått?

Bjørnar

Gründer
topbanneren på dyresiden.no gir meg 1.500,- eks mva i fastpris pr mnd. det er kanskje ikke allverdens betalt, men jeg synes det er fint med litt faste inntekter også.

jeg vet ikke hvordan det funker , da avtalen allerede var på plass når jeg kjøpte siden. tipper du finner mer info på dems webside: AdLINK Internet Media

Bjørnar

Gründer
ja, de ligger der foreløpig til jeg har fått ordnet med egne annonser. jeg har ikke gjort noe for å få dem der, så antar de er en del av pool'en til adlink?

Topp