Skreddersydd design
Widgeter planlagt for en interaktiv brukeropplevelse/navigering
Passordbeskyttet område for etablerte kunder;
Nabovarsel
Wordpress CMS
FB og twitter integrasjon
Seo med resultat = Særdeles bra
Må inrømme å ikke ha noe særlig greie på Wordpress, men det skreddersydde designet ser ut for meg å være twenty ten med litt endrede farger og noen bilder som er satt inn. Det er ikke en gang satt inn et fake li element i html'en for å få riktig border på venstresiden av den første knappen i menyen på toppen ?
Widgetene ser ut som instikk, slik som contact form 7, jquery cycle er brukt osv.
Har ikke sett noe nærmere på inloggingsløsningen, men noe sier meg at det er den som ligger innebygget i WP?
FB og twitter "integreringen" er vel strengt tatt klipp og lim, det samme er vel meta taggene til FB dersom man bruker deres generator for dette, noe som det ser ut som er gjort. Jeg finner ikke noe custom bruk av Graph API'en eller noe annet, men det er mulig jeg blingser.
Ellers er det jo en del innhold som sikkert er verdt noe, samt at siden ser ut til å gjøre det greit i Google, men det er vel strengt tatt ikke noe som er med i de opprinnelige kostnadene for utvikling av en slik side.
Jeg er enig med Bjørn, og ville tro at noen som er rutinert på WP setter sammen noe slikt på en dag, og synes 10K for en slik WP side høres drøyt mye ut, for å ikke snakke om 30K ?
Ellers så ser det jo bra ut, og det er en smal nisje, så det er sikkert mulig å gjøre det bra på en slik side?