Hva burde man ha på en Mac?

TorsteinO

Art Director & grunder
hmmm... i coda 2 er jeg ikke sikker, jeg har i større og større grad blitt vant til å jobbe direkte på server (ja, egentlig en uvane, jeg vet...) og da lagres jo alt der når du bruker cmd-s, så jeg husker virkelig ikke. Her er derimot en fin bloggpost med mye nyttig ting og tang: Panic Blog Top 20 Secrets of Coda 2

forøvrig har espresso en fordømt digg csseditor (tidligere det seperate programmet css edit), som du virkelig bør ta en titt på, det gjør livet helt vanvittig mye enklere, jeg tror jeg kommer til å bytte over til espresso fra neste prosjekt... tror jeg da, men skal ikke se bort fra at jeg kjøper coda også.

Coda er vel *litt* mer programmerer-vinklet, mens espresso er litt mer vinklet mot designere, har jeg inntrykk av, men har egentlig ikke fått testet de nye versjonene ordentlig enda selv, har vært alt for opptatt med en skikkelig vriompeis av en jobb nå i det siste.

Men ja, det å ha innebygget ftp og editor i ett og samme program, uten at det er like tungt som dreamweaver, er utrolig deilig :) Der er jo det punktet coda virkelig scorer bedre enn espresso på, med både innebygget terminal og database-GUI, og visstnok en litt bedre ftp enn den i espresso, men css-editoren som nå kommer med espresso er helt fantastisk digg, så jeg tror den vil veie tyngre for meg.
 
Topp