Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva bør jeg gi for ett domene

smystad

New Member
Hei, jeg har ett spørsmål om hva ett domene er verdt. Jeg skal i disse tider starte opp en bedrift, ikke noe store greier i første omgang, blir mest som hobby egentlig. Har bestemt meg for firma navn, men domene som passer til firmanavnet mitt eies av en. Det er ikke i bruk idag, og har ikke vært det så lenge han har eid det heller. Han var villig til å selge det, men visste ikke hva det var verdt. Jeg vet heller ikke hva det er verdt. Jeg har heller ikke lyst til å bruke mere enn nødvendig da jeg har ett alternativ som jeg kan bruke. Domene navnet er noe ala dette: www.tromsøsnekker og www.tromsosnekker.no. Altså de har noe både med stedet jeg skal etablere bedriften og hva jeg gjør. Jeg har idag reservert noe ala dette: www.tromsø-snekker.no og www.tromso-snekker.no Hva bør jeg gi for dette? Selv så tenker jeg 1000-2000 kr for begge, men vet ikke om jeg er i nærheten en gang.
 

Stoppet

Banned
Det går ikke for andre å svare på hva det er verdt. Det er verdt det dere blir enige om. Prøv deg med 1000 så er du i gang med å forhandle frem verdien.
 

UN 1950

Member
Vanskelig å si, annet enn det er et veldig pent og seriøst domene.
En god invistering hvis du satser godt på dette firmaet, over tid blir det bare småpenger. Begynn lavt så blir dere enige :)
 
Topp