Hva ønsker jeg meg til jul?

clinton4

Medlem
Hei,

Fruen maser på meg om hva jeg ønsker meg til jul, men jeg vet ikke. Jeg er glad i elektronikk og gadgets, så kan noen gi meg noen tips til hva jeg kan ønske meg?

Budsjett: 500~2000 kr.

Bjørnar

Gründer
ja, det burde jo ikke koste mer enn et par tusen ;)

jeg har i år sagt at jeg ønsker meg opplevelser, vi har en alt for hektisk hverdag med barn og alt for mye jobb, så en kinotur, ut å spise osv, så synes jeg det hadde vært ok.

ellers har jeg en del musikk-DVD'er og bøker jeg ønsker meg, i tillegg til et par serier - så jeg krysser fingrene ;)

TorsteinO

Art Director & grunder
Denne er jo godt under budsjettet, og er jo ikke hverken gadget eller elektronikk, men den er kul og smart, og jeg tror muligens veslefrøkna har fått litt hjelp av mamma til å kjøpe en til pappa :) BODUM KOPP RUSTFRITT STÅL 0.35L K11067-294 - RØD kjøp billig sammenligne pris tilbud (de har den vel typisk på jernia osv)

Evt - er du litt fotonerd? I såfall er dette et morsomt tips: Lenses for SLR, Mirrorless and PL Cameras | Lensbaby Creative Effects Lenses morsomme objektiver som finnes til både canon og nikon, veldig morsomme å ta bilder med, og kan gi både kule og spesielle bilder :) Composer er en fin start (kan fylle på med mer senere, jeg har kjøpt ganske mye rart til den etterhvert), og går akkurat innenfor budsjettet: Lensbaby Composer - Nikon Selective focus SLR lens - FotoVideo

Topp