Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva ønsker du deg til jul?

looper

Medlem
Sitter i eksamensrus her med 20 sider som skal skrives. Så da tenkte jeg på, hvis det finnes en nisse.....hva ønsker du deg?


Jeg ønsker meg en robot som kan skrive gode artikler for meg:p
 

selbekk

Medlem
kjære nisse - i år ønsker jeg meg:
- at USA trekker tilbake forbudet for fourlokos
- at jeg står på alle eksamene mine
- at jeg får tilbud om å være intern i et firma her i USA så jeg kan bli litt til
- at jeg vinner i lotto
- en norsk julemiddag
- at livet generelt hadde mulligans (do-overs)
- at den siste nettsiden med tabellbasert design er produsert
- at Internet Explorer dør.


Er jeg litt for kravstor? njaah..
 

metallian

Medlem
1.Fred på jorden
2.Drømmedama-eller i det minste noe i nærheten :D
3.Et script som la en annonse for meg ut for hver 1000 annonse som ble vist på alle nettsider på www.

Sånn-det burde sikre ro og lykke :D
 

looper

Medlem
kjære nisse - i år ønsker jeg meg:
- at USA trekker tilbake forbudet for fourlokos
- at jeg står på alle eksamene mine
- at jeg får tilbud om å være intern i et firma her i USA så jeg kan bli litt til
- at jeg vinner i lotto
- en norsk julemiddag
- at livet generelt hadde mulligans (do-overs)
- at den siste nettsiden med tabellbasert design er produsert
- at Internet Explorer dør.


Er jeg litt for kravstor? njaah..

Haha...fourlokos?Er det virkelig så godt? Har bodd i statene i ett par år og ser at flere av kameratene mine har hamstra inn skikkelig :p
 

selbekk

Medlem
Haha...fourlokos?Er det virkelig så godt? Har bodd i statene i ett par år og ser at flere av kameratene mine har hamstra inn skikkelig :p

Hamstre må man jo - jeg kjøpte det de hadde i butikken dagen det ble forbudt.

155651_1552505930616_1174170036_31330810_10265_n.jpg


Greia er vel at det smaker dritt, men du blir styrtfull på en helt rar måte (folk kaller det crack her liksom), og det koster 12 spenn. 12 kroner for fylla. Stort billigere blir det ikke.
 

selbekk

Medlem
det er vanskelig å forklare - rent scientific er det det samme som to halvlitere pils og tre kopper kaffe. Effekten er at nesen din begynner å renne, synet ditt begynner å skurre, og man får ikke sove på evigheter. Det er en grunn til at den har fått kallenavnet "Blackout in a can"! hehe
 

Britta

stoffdronning
- at jeg vinner i lotto

Den tar jeg og, men tilføyer 500.000 for at jeg ikke sitter med 40 kroner der lik du, hehehe og gjerne i jan/feb for da er resten av året sikret. :D

Pluss en god (og gjerne gratis) vaskehjelp 2x i måneden.

Og det som jeg ønsker mest og kommer aldri til å få så lenge jeg lever i Norge:
--> gassstyrt sentralvarme med radiatorer og rom-termostat i hvert rom. :D

God helg,
Britta

Ps. Alle andre ønsker kan jeg oppfylle selv når det første ønske blir oppfyllt - div. elektronisk dill-dall osv.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
kjære nissen.

også i år ønsker jeg med det samme som i fjor.

En fet bankkonto eg en slank kropp i løpet av året.

Håper at du ikke misforstår meg i år og som du gjorde i fjor, da du gav meg en fet kropp og en slank bankkonto..

hilsen en på bedringenes vei ;)
 

Fredrik

Medlem
Ønsket meg nye desire HD... Så jeg kjøpte den. Deretter ønsket jeg ny PC om fredagen....Så jeg kjøpte en. Deretter ønsket jeg meg en vannkoker. Dessverre så jeg en idag som var hinsides fet... Så jeg kjøpte den. Shit. Skulle ikke gjort det. Nå klarer jeg ikke komme på noe jeg ønsker meg. Shit igjen.
 
Topp