Hurra for oppfinnelsen epost!

zapotek

Medlem
I løpet av de siste 3 dagene er jeg i tur og orden blitt innkalt til Skandiabanken, Sparebanken 1 OG Western Union. Tilfeldighetene vil ha det til at samtlige banker ønsker at jeg validerer kontoen min pga. sikkerhetsoppdateringer (litt rart de gjør det samtidig, men nok om det).

For et styr tenkte jeg. Innkalling og greier. Dette har jeg egentlig ikke tid til, men til min store glede kunne jeg lese følgende et lite stykke ned i teksten: Oppgraderingen kunne utføres kun ved å klikke på en lenke i eposten. Hell i uhell! Jeg slipper med andre ord å møte opp fysisk! Hurra for fremskrittet og oppfinnelsen ebrev!!!

A

aabbcc

Guest
:) Ja, raskt og enkelt her også. Veldig praktisk at alle bruker samme løsning også, så går det fortere når man tydeligvis har kontoer i mange banker.

abc

Frode

Medlem
:eek:Fy fasan, Western Union truer faktisk med å suspendere all min online virksomhet...

"Hvis du ikke klarer å validere din konto informasjon før 03/21/2013, vi forbeholder oss
retten til å suspendere alle online virksomhet."

zapotek

Medlem
:eek:Fy fasan, Western Union truer faktisk med å suspendere all min online virksomhet...

"Hvis du ikke klarer å validere din konto informasjon før 03/21/2013, vi forbeholder oss
retten til å suspendere alle online virksomhet."

FAEN det er jo idag :eek: Flaks at det holder å trykke på lenken da, hadde aldri i verden (selv ikke med fly), rukket å møtt opp på kontoret deres i USA.

Frode

Medlem
Ja, det vare bare en bit av en bløtkake å fikse detta da, spurte ikke om kode engang, var nok å skrive inn kortnummeret og cvc koden på debetkortet mitt :eek:

Men for å vera seriøs. Så skulle både visa mastercard og andre kredittkort tilbydere. Hatt en lang liste med kredittkortnummer. Som kunne blitt brukt til og spamme ned disse rasshøla. Hadde de måttet brukt tid på en røys med kredittkortnummer som ikke hadde virket. Hadde de kanskje fått seg ærlig arbeid.

Grooo

Medlem
Jeg slapp å gjøre noe som helst jeg. Noen har tatt på seg og gjøre jobben for meg så 47' dro ut av Mastercardet mitt helt uten at jeg trengte gjøre noe

Topp