Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hosting Domeneshop

RusselSim

Medlem
Har bestemt meg for å gå med domeneshop.no nå.

Hvilken av disse tre pakkene bør jeg velge?


Alternativ 1: DNS og www-videresending - gratis!
Med dette alternativet kan du opprette så mange underdomener og DNS-pekere du vil, og du kan videresende www.xxxxxx.no til din eksisterende hjemmesideadresse. Du vil ikke få epost-kontoer hos oss, men du kan sette opp at epost skal håndteres av en egen MX-server.

Alternativ 2: Epost (inkluderer DNS og www-videresending) - 90,-/år
Med dette alternativet får du 20 epost-kontoer og ubegrenset antall epost-adresser til ditt domenenavn, i tillegg til DNS og www-videresendning. Du vil imidlertid ikke få lagringsplass til websider på våre servere, i såfall trenger du et webhotell (alternativ 3).

Alternativ 3: Webhotell (inkluderer DNS, www-videresending og epost) - fra 20,-/mnd
Med webhotell får du full frihet til å lage egne websider til ditt domene, med mulighet for avanserte funksjoner som f.eks. PHP og MySQL-databaser. Webhotell inkluderer også samme funksjonalitet som de to første alternativene, dvs. DNS, www-videresending og ubegrenset antall epost-adresser. Hvis du velger webhotell, oppgi i såfall størrelse under (du kan når som helst endre størrelse senere).

Planen min er å sette opp en liten webside hvor jeg selger et enkelt produkt. Websida vil inneholde noen bilder, 4-5 videor, en shoppingcart og litt kontaktsinformasjon. Med andre ord ikke den største websida, men jeg vil ha mulighet til å lage den bedre og større senere.

Har ikke skaffet meg webhotel/server enda.
 

Ståle

Medlem
Holder det med websideplass til 500mb?

Det kommer jo helt ann på hva du skal ha på siden. Men noen bilder og et par videoer (embed) tar ikke store plassen, så 500mb vil rekke langt. Det er uansett ikke noe problem å oppgradere webhotellet senere.
 
Topp