Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hosting & domene?

Karl Wiik

New Member
Hei! Har nettopp avsluttet kontoen min hos HostGator grunnet dårlig service uten å gå mer inn på det.

Nå trenger jeg en ny host samt domenenavn. Hva/hvem anbefaler dere å bruke?
 

adeneo

Medlem
Host 1 (aff lenke) er vel regnet for å være greie i forhold til webhotell og slikt, for domenenavn bruker vel de flest Domeneshop.
 

erlsae

Medlem
GoDaddy er veldig OK hvis det kun er domene du skal ha. Webhotell anbefaler jeg at du finner andre steder, eksempelvis Host1 som jeg har vært fornøyd med i en årrekke.
 

Stoppet

Banned
Jeg bruker domeneshop til å samle alle mine domener, og så peker jeg dem derfra til de serverene jeg har sidene på. Det er enkelt og greit, domeneshop er gode på det og du får rabatt når du kjøper flere domener. Du kan for eksempel også velge å ha eposten der selv om du peker domenet til en annen server. Er godt fornøyd med servicen der.
 

Bjørnar

Gründer
Et lite tips er å holde seg langt borte fra Host1. At de bruker to måneder på å besvare tickets er ikke unormalt.
 

erlsae

Medlem
Et lite tips er å holde seg langt borte fra Host1. At de bruker to måneder på å besvare tickets er ikke unormalt.
Jeg har brukt Host1 i flere år nå, og har normalt fått svar på henvendelser i løpet av 1-2 dager, og på IRC bare noen minutter. At det tok 2 måneder for deg å få svar > hvorfor sendte du ikke en oppfølgingsmail og sjekket om de fikk den?
 

Boo

Medlem
Hvis du er en person som ikke har behov for support ofte, er Host1 noe av det beste du kan velge med tanke på pris.
Min erfaring er at det tar 2 - 3 virkedager før du får svar. Jeg har og opplevd at jeg ikke får svar i det heletatt.
 

Bjørnar

Gründer
Selvsagt har jeg purret, på både Mail, irc og på fb til de som "styrer". Men dette hører hjemme i en annen tråd, beklager avsporingen.
 
Topp