Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Host for brukeropplasting.

Alf

Medlem
Hvor er det best å hoste en side med brukeropplasting av video - bilder uten at hosten går bananas om de får noen klager? Siden skal være legal, men brukerne finner jo på så mye rart.
 

tyr897

Medlem
USA er generelt greit, bare etterfølg alle DMCA henvendelser du får (med mindre de er helt absurde)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er egentlig et fåtall av hoster som bryr seg med hva du faktisk har på plassen du disponerer. Det eneste er vel bare det at du må inkludere en plass hvor det faktisk er mulig å rapporetere innholdet brukerne dine har lastet opp. På denne måten slipper du at menneskene som sitter på rettighetene tar kontakt med host, men faktisk heller direkte med deg. Da kan du ta bort innholdet selv, og alt er som regel slik det skal være.
 

Alf

Medlem
Ja har noen sider i USA. Problemet her er loven der borte. Hvis en dame laster opp bilde av puppene sine trer det inn et krav som kalles 2257.

Derfor vil jeg ha den på server i europa. Ser at en del tilsvarende sider bruker http://advancedhosters.com/en/ med server i Nedeland eller Østeuropa.

Får lete litt videre så jeg kan forholde meg til mitt eget lands lov.
 
Topp