Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hooked - nedlegging av forum

Er det noen her som har fulgt debatten på fluefiskesiden - nedlegging av forumet der?
Pressemelding
http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php/topic/26699-fluefiskesidenno-avvikles/page-1

Jeg har fulgt debatten og jeg syns det er en litt underlig at man legger et så svært forum i lesemodus. Litt for lettvinte løsninger. Det skal bli svært spennende å følge denne aktøren videre nå. Hooked har flotte artikler og godt innhold, men å drive slike entusiastforum krever mer enn penger og økonomi.
 

metallian

Medlem
Det vet jeg alt om, jeg var en av de som solgte Fiskersiden til Hooked for noen år siden, vårt forum var vel da Skandinavias største sportsfiskeforum. Krevende å holde disse forumene igang, det er utrolig mye arbeid å holde kontroll på den lille andelen kjipe brukere, spammere og generlle sytpaver :) Vi var nok ikke verdensmestre til å monetize heller så det ble egentlig ren dugnadsjobbing bort sett fra litt frynsegoder.
 
Det vet jeg alt om, jeg var en av de som solgte Fiskersiden til Hooked for noen år siden, vårt forum var vel da Skandinavias største sportsfiskeforum.
Spennende. Det er vel bare å følge med å se hva som skjer videre.
Husker for noe år siden bladet friluftsliv forlangte at brukerne skulle stille med fullt navn - da var det game over for det forumet på kort tid. Når slike gamle aktive forum blir tatt ned - slettet - whatever - så forsvinner en del av vår historie også.
 
Topp