Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Holder 10gb båndbredde til hjemmeside?

Ola96

Medlem
Nå skal domene og webhotell kjøpes til min hjemmeside. Og lurer på hvor lenge 10gb båndbredde holder, skal kun ha en liten hjemmeside kanskje to sider med litt info om meg og 1mb med bilder.
 

Ola96

Medlem
Er nok langt i fra kjendis, har egentlig en liten tvil om at alle i bygda der jeg bor (8000 innbyggere) at alle på min alder vet hvem jeg er. Så kjendis er jeg nok ikke. Fant ut at om siden er på 1mb så kan jeg ha 10000 som besøker siden pr mnd ca. Men at siden burde være så liten som mulig for at den skal være kjapp og laste.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Sett i gang med den minste pakken. Er jo ikke all verdens problem å oppgradere senere eller flytte til en annen leverandør hvis du har skutt gullfuglen.
 

Ola96

Medlem
Sett i gang med den minste pakken. Er jo ikke all verdens problem å oppgradere senere eller flytte til en annen leverandør hvis du har skutt gullfuglen.

Skyter neppe gullfugelen med en nettside om meg. Men jeg kan vel kanskje få til noe i senere tid da jeg har fått litt dreisen på dette.
 

Ola96

Medlem
Nytt spm, hvordan gjør jeg sånn at jeg kan søke mittsomenw.no og ikke mittdomene.no/wp ?

Admin kumne kanskje endret navnet på tråden til olas generelle spm tråd.
 

Ola96

Medlem
Eh fikk det til selv etter litt tukling jeg. Men hvorfor ny tråd for hvert spørsmål? Vet du om host1 er nede?
 

Ola96

Medlem
Okei. Nettsiden er oppe å går nå :) Skal bare fikse endel på forumet så skal jeg prøve og få noen brukere dit også.
 
Topp