Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Holde styr på brukernavn, passord og lisenser

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det noen gode programmer der ute for å holde styr på passord?

Begynner å få en god affiliatekontoer, hosting, medlemskap, lisenser osv rundt omkring, så går fort i litt krøll om dagen merker jeg.

Finner det noen gode programmer eller metoder for å holde styr på dette?
Tekstfiler begynner å funke dårlig.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Roboform, Notepad og la firefox huske data er jo alle 3 ok idéer, men finnes det noe ferdige script der ute om kan holde styr på alle passord?
Slik at man enkelt kan installere dette på en server, og dermed ha tilgang til alle passordene fra ett sted?

- Må innrømme at jeg selv begynner å blir lei av å rote med passord og dritt.
Fant i dag ut at jeg har 2 paypal-konoter (som ikker er lov) og den jeg ikke visste om var det utrolig nok over 200$ på.
Lurer på hvordan paypal liker dette, men har fått sendt dem en mail :)
 

sKrud

Meget sliten student
Jeg bruker gmail..Å sletter derfor aldri noen eposter jeg mottar..

Om jeg er en annen plass en på min pc, så logger jeg meg bare inn på gmail å søker etter feks. paypal passord.. Å vips...

Du kan da umulig ha såååå mange passord at vi må sette igang å utvikle et eget program for det..:p
 

Niclas

New Member
Jeg er også veldig fornøyd med RoboForm. Bruker RoboForm2Go så jeg har alle innloggingsdetaljer med meg i en minnepinne uansett hvor jeg er. Tiden da jeg resirkulerte et par favorittpassord er forbi.
 

clinton4

Medlem
Var salte flott det RoboForm programmet. Kommer nok til å gjøre surfingen min mye raskere og lettere...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Fy flate så skryt dette programmet fikk.. Jeg bare måtte laste ned og prøve selv..
Og ingen støtte for min favoritt.. Opera... Nå blir nok Opera lei seg... Jeg får prøve å skille meg fra den og bruke Firefox da.. :(
 

seastart

Medlem
He he, ja jeg også måtte bytte fra opera til firefox. satser på at vi har noen fra Opera norge her på webforumet, så da løser det seg kanskje med opera også? vi får se. men har brukt firefox så lenge nå at det spørs om jeg bytter tilbake?
 
Topp