Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til regler

onlyme

New Member
Jeg synes det er en del som alltid er negative, og skal ødelegge for folk som har noe å selge. Det samme kan jeg si om de som har lykkes på nett. Da er det en del som kommer med masse drittslenging om design etc.
Riktig ille er det når også en administrator driver på med dette.

Dette er helt unødvendig. En skal respektere at ting kan gjøre på forskjellige måter, og at koden for og lykkes ikke nødvendigvis har noe med design å gjøre.

Ta det heller på tilbakemeldinger der det hører hjemme.

Unntaket er der selger driver med juks og fanteri, men da kan en ta opp mistankene sine med administrator først.

Ikke mobb bort de som får ting til, men lær av det:)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Strengt talt synes jeg ikke det skal ha noe å si om man er vanlig bruker, moderator, administrator, nyttt medlem, gammelt medlem eller sponsormedlem - alle bør ha lov til å ha egne meninger her på forumet, uansett hva slags rolle de har. Jeg er fryktelig lei av holdninger som tilsier at vi administratorer alltid skal holde oss nøytrale om ting.
 

onlyme

New Member
Strengt talt synes jeg ikke det skal ha noe å si om man er vanlig bruker, moderator, administrator, nyttt medlem, gammelt medlem eller sponsormedlem - alle bør ha lov til å ha egne meninger her på forumet, uansett hva slags rolle de har. Jeg er fryktelig lei av holdninger som tilsier at vi administratorer alltid skal holde oss nøytrale om ting.

Meninger, og trakkasering er vel to forskjellige ting.
 

peterandrej

pensjonert moderator
De kategoriene mener jeg bør være forbehold annonsen og spørsmål til annonsøren.
Mener det er tåpelig at folk skal ta på seg pirkehanskene bare fordet dette er en konkurrent som antageligvis har lavere priser enn hva du/dere/alle/ingen måtte ha.

Antar du siktet litt til meg siden denne tråden jo henviser til en tråd hvor jeg gir "gode" råd.

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke føler meg spesielt utsatt for konkurranse fra denne TS'en (uten at jeg er noen verdensmester av den grunn). Jeg føler tvert imot at det heller bygges skiheis i helvete før denne karen får noe særlig arbeid utifra det nivået han fremviser i tråden, og da kan man jo heller bare gi ham noen gode råd slik at han kanskje en dag blir såpass bra at oppdragene kommer inn.

Så det var godt ment, selv om gode råd kanskje kan virke som negativitet i enkeltes øyne.
 

Gaasehud

Medlem
Godt mulig at mods/admin på WF kunne vært litt "slemmere", for å si det på den måten. F.eks. i domenetråden som ble nevnt, hadde medlemmene nesten blitt utestengt om dette hadde skjedd på forumbroren til WF, NWF. Sier man fra at det er "off-topic" går det vel greit, men da må man kanskje ta litt hensyn til TS også, jeg snakker også om meg selv (for jeg har en tendens til å bli litt off-topic til tider/ofte).
 
Topp