Update: Har nå deaktivert alle plugins via phpMyadmin. Plugins ble deaktivert, siden fungerte fortsatt, men når jeg går inn på wp-admin kommer fortsatt bare dette opp: ?>. Har googlet masse, ikke funnet noe. Noen som har noen ideer??
Update: Har nå deaktivert alle plugins via phpMyadmin. Plugins ble deaktivert, siden fungerte fortsatt, men når jeg går inn på wp-admin kommer fortsatt bare dette opp: ?>. Har googlet masse, ikke funnet noe. Noen som har noen ideer??
Ja, siden er viktig. Pleier å oppdateres flere ganger daglig.
Bruker Syse. Kontaktet dem og hørte om de har gjort noen endringer i det siste (jeg var logget inn for tre dager siden, alt fungerte som det skulle og jeg oppdaterte ingen plugins/wp). De hadde ikke gjort noe. Kan høre om de har en ny backup, men tviler da jeg tror det er betalingstjeneste.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.