Hjelp oss å gjøre E-handel Norge bedre

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi i E-handel Norge jobber med å bygge opp en norsk medlemsorganisasjon for e-handelsbedrifter i Norge. For å lage et best mulig medlemstilbud er vi avhengig av tilbakemeldinger fra målgruppen vår, nemlig nettbutikkene.

Vårt mål er å ha første offisielle driftår f.o.m oppstarten av 2013 og vi trenger derfor tilbakemeldinger fra deg om hva vi bør fokusere på.

Om du vil bidra, så kan du gjøre det ved å svare på en kort og enkel spørreundersøkelse:

EHN spørreundersøkelse: http://bit.ly/UJS9QR

Takk for forhånd!

Msites Ltd

Livsnyter
Positivt at noen drar i gang noe slikt!

Den spørreundersøkelsen ville jeg nok tatt en revisjon av. Er noen skrivefeil samt at det bør være mulig å ta den anonymt. Ser ikke helt hvor relevant det er for undersøkelsen å vite hvem jeg er.
Da ville jeg heller brukt andre paramtere enn nettbutikken(e) - det er forøvrig ikke mulighet til å legge inn flere butikker i så fall....

Jeg ville tatt med følgende:

- oppstartsår
- forretningssted (altså der man er registrert - for å se eventuelle forskjeller geografisk)
- organisasjonsform (enk., AS, DA etc)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Takk for tilbakemeldingene!

Har rettet opp noen skrivefeil. Si gjerne fra om du ser flere.

Ang. anonymitet vs. mer informasjon om nettbutikkene, så antar vi ikke volumet av svar vil bli så høyt her at det gjør noe, så det at vi spør hvilken nettbutikk man kommer fra er bare for vår egen underholdning.

Driver du selv en nettbutikk? Eller kanskje du kjenner noen som gjør det? Videresend gjerne spørreundersøkelsen..

hvaer

Medlem
Skriveleif:
Tilgang til undersøkelser, statestikk og bransjedata?
Statestikk skrives statistikk.

Msites Ltd

Livsnyter
Takk for tilbakemeldingene!

Har rettet opp noen skrivefeil. Si gjerne fra om du ser flere.

Ang. anonymitet vs. mer informasjon om nettbutikkene, så antar vi ikke volumet av svar vil bli så høyt her at det gjør noe, så det at vi spør hvilken nettbutikk man kommer fra er bare for vår egen underholdning.

Driver du selv en nettbutikk? Eller kanskje du kjenner noen som gjør det? Videresend gjerne spørreundersøkelsen..

Jeg tror ikke du får så mange svar nettopp pga at du kun vil underholdes i stedet for å gjøre undersøkelsen anonym.

Hvis dette skal fremstå seriøst synes jeg det er "et must" at man kan avgi sine meninger anonymt. Hvis ikke kan man jo bare sende den ut til medlemmene ;-)

Enkel-IT

Medlem

Her distanserer Du deg/dere bort fra målgruppen ved å bruke "vår" om en "interesse-/medlemsorganisasjon". Skrivefeil vitner og om noe som er hastet gjennom. Det er heller ikke noe objektivt over dette så lenge dette er initiert av leverandør(er?) av nettbutikker.

Personlig virker dette som et initiativ som er basert på mersalg og ikke for å ivareta målgruppen.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Personlig virker dette som et initiativ som er basert på mersalg og ikke for å ivareta målgruppen.

Er det bedre at vi ikke gjør noenting, enn at det er en aktører på leverandørersiden som tar initiativ til tiltaket? Vi bygger opp en frivillig organisasjon og vil ha nytt valg av styre hvert år. Det er fullt mulig for andre å komme inn om det er ønskelig. Selv er jeg aktiv på begge sidene av bordet.

Topp