Hjelp meg

Martin R

Medlem
Hjelp meg (Det haster rett og slett)

Hei,
Jeg skal åpne en nettside som heter Rabatt nett.
Jeg har tatt kontakt med sponsorer om å bli sponset med premier.
Nå er det under 5 dager til jeg har ikke fått kontakt med en av sponsorerne som skulle sponse meg med 18 produkter. Det haster veldig siden jeg har bare noen produkter. Hva burde jeg gjøre nå? Det er jo bare et par dager igjen til nettsiden åpner 1 desember.

Noen som har noe råd til hva jeg burde gjøre nå?
Siden jeg har fått kontakt med pressen om en liten artikkel om nettsiden og vist ikke alt er klart så blir hele nettsiden helt feil siden jeg har ingått avtaler om Rabatt nett siden.

"Setter stor pris på hjelp"

Sist redigert:

Martin R

Medlem
Noen som vet hva jeg burde gjøre nå?
Siden jeg ikke får kontakt med sponsorene som skal sponse meg med produkter til julekalenderen ?

Du har minst to valg. Ett av dem er å gå på shopping der 18 produkter står på handlelista. Du bør evt. prøve på nytt å få tak i sponsoren som bør ha både epost og telefon. Alternativene er ulike versjoner av beklagelser til dem som har gledet seg til din julekalender. Blir da også litt kipt angående artikkelen i pressen også.... Forstår at du er i en kjedelig situasjon, men alternativene er ikke så mange og det er du selv som må velge hvordan du vil løse saken. Forstår at du har flere sponsorer. Kan du da begynne med produkter fra andre sponsorer mens du forsøker å få kontakt med 18-produkters-sponsoren?

Martin R

Medlem
Takk for svar Tonny og Magnus! , jeg tenker at jeg tar konatkt med firmaer om å bli sponset. Det er liten frist men jeg kan jo sikkert prøve. Kan kontakte privatpersoner som driver egen nettbutikk!

n0stra

Medlem
Vaffel: Og det heter _ikke_ sponsing. Det heter markedsavtaler. Forskjellen er enorm. Det ene er at du står med lua i hånda og tigger almisser fra noen som ikke tjener på å gi deg noe. Det andre er at dere er likeverdige partnere rundt et prosjekt hvor dere begge tjener på det i forskjellig form.

Sponsing får idrettslag og kulturhus stå for.

Topp