Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp med Disqus

antidote

Medlem
Heisann :)
Jeg har for liten tid siden installert Disqus på min nettside. Jeg bruker temaet TwentyTirtheen, og alle "postene" mine er på egne sider.
Problemet er at kommentar feltet kommer bare opp på noen sider? Uavhengig om det er poster eller sider.. Noen som vet hvordan jeg kan få dette fikset?
Takker for all hjelp o_O
studieweb.net <-- for deg som vil se nettsiden det er snakk om.
 

fiksedesign

Member
Dette kan du enkelt endre i kontrollpanelet ditt. Gå til "innlegg", marker alle sammen og i rullegardinen der det står massehandlinger velger du "rediger".

Du får opp en del nye rullegardiner, hvor det ene heter "kommentarer" velg "tillat" der, og trykk lagre.

Du kan gjøre det samme med sider om du ønsker det.
 

antidote

Medlem
Dette kan du enkelt endre i kontrollpanelet ditt. Gå til "innlegg", marker alle sammen og i rullegardinen der det står massehandlinger velger du "rediger".

Du får opp en del nye rullegardiner, hvor det ene heter "kommentarer" velg "tillat" der, og trykk lagre.

Du kan gjøre det samme med sider om du ønsker det.
Det virket ikke o_O
 

fiksedesign

Member
Det første som slår meg når jeg ser på siden din, er at det er litt vanskelig å skille innlegg fra sider og det gjør det litt vanskelig å feilsøke fra frontend.

Hvis du vil at jeg skal se nærmere på det, kan du sende meg en PM.

- stig
 

fiksedesign

Member
Du kan evt. sjekke innstillingene i pluginen.

i wp-admin/ --> Kommentarer --> disqus skal det stå "Plugin settings" helt oppe i høyre hjørne.

Sjekk at du har valgt "Use Disqus Comments on: All blog posts"
 

Travellingman

Nettgrunder
Ser du har et TD banner i bunn av artiklene, har du forsøkt å fjerne det i tilfelle konflikter?

På forsiden så strekker Disqus feltet seg over hele min skjerm, slik skal det jo ikke være.
 
Topp