Hett domene: thedailyXXX.com

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tony J

Alle skal få
Men han eller hun som har snappet det bør vel kanskje være grei å selge å stå frem og gi det over til High? Så slipper vi å ta sakene i egne hender :D

Kjøpte det kun for videresalg, det har ligget i listen over domener på min konto hos host 1 som aktivert så jeg har aldri tenkt over det. Host1 sier at e-posten med bekreftelse på registrering ble sendt ut ved en feil og domenet ble aldri registrert i mitt navn. Bestillingen ble gjort 14 april og bekreftelsen kom den 25. april.

Tony J

Alle skal få
Tonny: Det er selvfølgelig lov, men det er dårlig gjort av den som registrerte det :) Håper du er enig. Hadde det vært meg hadde jeg definitivt sendt en PM til trådstarter og tipset han om at domenet var ledig istedenfor å stjele det. Er det noen mulighet for å finne ut hvem denne vedkommende er?

TonyJ: ser egentlig ikke problemet. og hvorfor skal man finne ut hvem det er? trådstarter fikk av en eller annen grunn ikke domenet han bestilte. det er selvfølgelig utrolig surt. men samtidig så kan man jo ikke bli sur på at en luring dobbeltsjekket hvorvidt det faktisk var ledig og snappet det. det samme har skjedd med meg 2 ganger hos host1 pga kødd med det hersens godkjenningsskjemaet. kjipt, men er det noen man skal være sur på er det jo host1 og ikke han som tok domenet i ettertid.

Tony J

Alle skal få
Julenissen: Er ikke overrasket over at det er du som skriver dette. Det må være lov å være grei en gang i blant, det er kun det jeg sier :) En ting er å snappe domenet ved å dra informasjonen ut av dette forumet, en annen ting er å videresende det til webforumet.no for å være "artig" :)

det med å videresende skjønner ikke jeg heller nei. jeg hadde nok ikke giddet å bry meg med dette domenet siden det uansett ikke er verdt all verden. men hadde finn.no tilfeldigvis havnet i mine hender, så hadde jeg ikke akkurat gitt det tilbake til schibsted for "å være grei". i bunn og grunn er det ikke noe vits å oppfordre til heksejakt på han som kjøpte domenet og prøve å finne ut hvem han var.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp