Her sjekker jeg amerikanske jenter på norsk [video]

dollarmagneten

New Member
Mitt navn er Fred Ligaard, er internet marketing entusiast, men har også en annen hobby - å kødde foran skjult kamera.

Ville sette Norge på kartet med denne videoen

Enjoy!

Var ment som underholdning for dere, men om dere har noen ideer til hvordan jeg kan pushe videoen rundt i Norge, er jeg takknemlig.

hansson

Langveisfarende
Hehe var et par gullkorn innimellom der, jeg fikk trimma smilebåndene. Ikke så verst med de som bare delte ut nummeret villig vekk uten å skjønne et kvekk, lurer på om det ville ha skjedd i Italia eller Frankrike. Kanskje du må følge opp denne med en serie fra forskjellige verdenshjørner. Da kommer du på VG.no, garantert.

pleb

Medlem
VG elsker jo å bruke andres materiale om dagen for å tjene egne penger. :)

OT: sett videoen dukke opp 2 ganger på FB-feeden min ila to uker nå, så noe riktig gjør du vel. Antar at det er fordi vi har felles venner da.

dollarmagneten

New Member
VG elsker jo å bruke andres materiale om dagen for å tjene egne penger. :)

OT: sett videoen dukke opp 2 ganger på FB-feeden min ila to uker nå, så noe riktig gjør du vel. Antar at det er fordi vi har felles venner da.

Jasså? Det betyr vel at vi har fellesvenner ja (men hardt å innrømme).

Hei Fred, bra du har kommet deg inn her :) morsomt dette her! ser du har lært en del på kursene. Så Morten hadde lagt ut en hyggelig en i dag også.

Du burde lagt den ut på din egen youtube-kanal, om du har tilgang til filmen.

Topp