CamillaF
New Member
Ja, de ønsker ikke at vi gir ut pristilbudet vårt siden de mest sansynlig oppererer ut i fra forskjellige priser ovenfor forskjellige kunder. I mitt tilfelle blir "minnipakka" litt dyrere, men så er deres "minipakke" også større en Brings. Mye av det jeg sender som Klimanøytral servicepakke vil ende opp som minipakke hos Helthjem. De har også bare en sone. Mye av mine pakker går til NordNorge, og jeg holder til på Hvaler (nesten i sverige), så en del av pakkene vil derfor bli vesentlig billigere enn posten, selv om prisen i utgangspunktet er høyere en den rimeligste minipakka.
En annen ting er at de har et retursystem hvor det koster 9 kr med en slags sms-tjenste mellom mottaker og dem. Etter å ha tittet på det kunne jeg egentlig tenkt meg og hoppe over hele retursystemet egentlig, for det ser ut til å koste meg vesentlig mer enn i dag, hvor mange ofte bare setter på frimerker uoppfordret og sender tilbake om det er noe (å det koster ikke meg noenting).
En annen ting er at de har et retursystem hvor det koster 9 kr med en slags sms-tjenste mellom mottaker og dem. Etter å ha tittet på det kunne jeg egentlig tenkt meg og hoppe over hele retursystemet egentlig, for det ser ut til å koste meg vesentlig mer enn i dag, hvor mange ofte bare setter på frimerker uoppfordret og sender tilbake om det er noe (å det koster ikke meg noenting).