Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heihei

Tulla

Medlem
Jeg har vært mest på utenlandske nettsteder, men det er jo greitt å snakke med nordmenn noen ganger også.

Jeg lager hus og dekorerer i en virtuell verden. Dvs, stadige bugs og hvordan de kan fikses eller rett og slett utnyttes, kombinert med arkitektur og design. Dette har jeg drevet med i mer enn 10 år. Stadig nye ting jeg finne ut av.

På et tidspunkt fant jeg ut at jeg hadde masse greier jeg gjerne ville prate om, bilder jeg ville vise fram osv. Så satte opp en blogg. Ved hjelp av en dyktig fyr på youtube kom jeg opp på noen timer en søndag den 12 februar i år. Jeg har endel trafikk på dette nettstedet. Nå bruker jeg Counterize, i dag har jeg hatt 347 unique visitors. Noen kommer med kommentarer også. Noen forteller meg at RSS ikke funker, så da måtte jeg jo finne ut hva det var.

Jeg har stadige nye ting som må fikses, men jeg har jo gjort sånt før, så det går jo framover på et vis. Nå irriterer jeg meg over Elegantthemes manglende orden på nettstedet, seine respons, og stadige mas om å logge meg inn. De husker meg bare hvis jeg holder meg under support menyen, men jeg må jo ut derfra for å finne løsninger på mine problemer. Jaja ... nevermind.

Nå kan jeg jo angre på at jeg ikke tok arkitekt utdannelse. Jeg har masse spørsmål og det ser ut som det er litt liv her.

Her er min blog/magazine: Volvenom's Creations | My Sims 3 creations | What is your favourite modern house?
 
Topp