Heia Bring!

Tonny Kluften

Administrator
Vi sendte en pakke med Bring som servicepakke fra lager på Ski, så kom den i retur til oss på kontoret i Horten som bedriftspakke! Servicepakkelappen var da borte og bedriftspakkelapp var satt på.

Så spør jeg Bring hva som har skjedd, og fikk følgende som svar.

"Årsak til at kolli 370438*******25087 kom til dere som bedriftspakke og ikke sendt til deres kunde på kolli 370722*******08610 har vi dessverre ingen forklaring på. I dette spesielle tilfelle vil vi refundere frakten slik at den kan sendes på nytt."

Hahahehehho, de gærne hare godt.
 

HPF

Medlem
Mulig den opprinnelige EDI overføringen feilet, du kan sjekke det ved å prøve å spore nummeret på Servicepakken. Hvis det feilet vil Bring bare lage en ny adresselapp og da kan det skje at de bytter om på adresser, velger feil fraktmåte, utelater oppkravsbeløp etc.
 
Topp