Tonny Kluften
Administrator
Vi sendte en pakke med Bring som servicepakke fra lager på Ski, så kom den i retur til oss på kontoret i Horten som bedriftspakke! Servicepakkelappen var da borte og bedriftspakkelapp var satt på.
Så spør jeg Bring hva som har skjedd, og fikk følgende som svar.
"Årsak til at kolli 370438*******25087 kom til dere som bedriftspakke og ikke sendt til deres kunde på kolli 370722*******08610 har vi dessverre ingen forklaring på. I dette spesielle tilfelle vil vi refundere frakten slik at den kan sendes på nytt."
Hahahehehho, de gærne hare godt.
Så spør jeg Bring hva som har skjedd, og fikk følgende som svar.
"Årsak til at kolli 370438*******25087 kom til dere som bedriftspakke og ikke sendt til deres kunde på kolli 370722*******08610 har vi dessverre ingen forklaring på. I dette spesielle tilfelle vil vi refundere frakten slik at den kan sendes på nytt."
Hahahehehho, de gærne hare godt.