Hei h

Hei alle sammen :)
Jeg har vært medlem her ei stund nå, men aldri introdusert meg skikkelig.

Jeg heter Stein Ove Helset, er 23 år og bor i ålesund. Jeg jobber daglig som ass butikksjef på Biltema. Og har frilansering på fritiden min.
Jeg driver et data firma som heter kalebo (Kalebo - Smarte nettløsninger), en nettbutikk som heter iStash (iStash - Utstyr til din iPhone, iPod og Ipad).

Det nyeste jeg har laget er anbudstjenesten FinnEnFrilanser.no.

Og av og til blogger jeg her: Stein Ove Helset - En blogg om Data, programmering og webdesign

-stein ove

adeneo

Medlem
Hei Stein Ove, og velkommen hit :D

Det var i grunn en dårlig spøk, ut i fra medlemstidspunket mitt så er vel ikke jeg den som skal ønske noen velkommen, men, jeg har også lagt merke til både deg og siden din, kalebo.no, og når jeg så vidt har vært inne på den siden så slår det meg at det første jeg leser er følgende:

Å få bedriften din på kan være veldig smart.
Nesten alle som skal finne ut noe informasjon bruker Internett.
Og har ikke du noen nettside da, finner ingen deg og du taper kunder.
Skaff deg nettside fra Kalebo nå så finner potensielle kunder enkelt
frem til akkurat deg.

Jeg ville bare tipse deg om at dette bør du endre på, da det fremstår som heller dårlig Norsk, og er det aller første inntrykket besøkende får av siden din.

Hei Stein Ove, og velkommen hit :D

Det var i grunn en dårlig spøk, ut i fra medlemstidspunket mitt så er vel ikke jeg den som skal ønske noen velkommen, men, jeg har også lagt merke til både deg og siden din, kalebo.no, og når jeg så vidt har vært inne på den siden så slår det meg at det første jeg leser er følgende:

Å få bedriften din på kan være veldig smart.
Nesten alle som skal finne ut noe informasjon bruker Internett.
Og har ikke du noen nettside da, finner ingen deg og du taper kunder.
Skaff deg nettside fra Kalebo nå så finner potensielle kunder enkelt
frem til akkurat deg.

Jeg ville bare tipse deg om at dette bør du endre på, da det fremstår som heller dårlig Norsk, og er det aller første inntrykket besøkende får av siden din.

Hehe, takk.

Takk for tipset, jobber med nytt design for kalebo.no. Og da skal jeg også skrive om tekstene mine. Ser selv at det ikke er noe spesielt godt å lese det som står der nå.

Topp