Har lest mye inn her, og det er en fantastisk samling av mange forskjellige mennesker som har gode kunnskaper innen sine felt.
Og tenkte derfor å høre litt med dere i forhold til å markedsføre en blogg vi nettop har startet.
Soveromsbutikken Sengemakeriet - Midt Norges største soveromsbutikkBlogg
Vi har vår nettbutikk gjennom et firma som heter firmanett, og de har en innebygd blogg funksjon vi skulle prøve ut, men igjen så mangler kansje den noen andre funksjoner som er mye lettere å lese seg fram til via de store blogg firmaene
Tenkte jeg skulle høre litt med dere hva dere anbefaler å ha av "widgets"
Hele den høyre raden nedover kan fylles via HTML koder.
Der tenkte jeg å prøve å lage en RSS feed, slik at folk kan følge bloggen, og vil gjerne ha andre inspill hva som bør være der.
Hvor seriøst er det å "registrere" bloggen sin via bloglovin, topplisten osv?
Er det bare private folk som gjør dette? Eller bør også bedrifter være der?
Jeg tror jo at det vil drive inn ekstra trafikk til bloggen, ved å poste der også.
Eller er jeg helt på jordet?
Tar imot alle tips, da vi er ferske på dette feltet.
Har prøvd å lest og googlet litt også, kansje dere vet av noen gode artikler man bør lese osv.
Ha en flott dag videre!
Og tenkte derfor å høre litt med dere i forhold til å markedsføre en blogg vi nettop har startet.
Soveromsbutikken Sengemakeriet - Midt Norges største soveromsbutikkBlogg
Vi har vår nettbutikk gjennom et firma som heter firmanett, og de har en innebygd blogg funksjon vi skulle prøve ut, men igjen så mangler kansje den noen andre funksjoner som er mye lettere å lese seg fram til via de store blogg firmaene
Tenkte jeg skulle høre litt med dere hva dere anbefaler å ha av "widgets"
Hele den høyre raden nedover kan fylles via HTML koder.
Der tenkte jeg å prøve å lage en RSS feed, slik at folk kan følge bloggen, og vil gjerne ha andre inspill hva som bør være der.
Hvor seriøst er det å "registrere" bloggen sin via bloglovin, topplisten osv?
Er det bare private folk som gjør dette? Eller bør også bedrifter være der?
Jeg tror jo at det vil drive inn ekstra trafikk til bloggen, ved å poste der også.
Eller er jeg helt på jordet?
Tar imot alle tips, da vi er ferske på dette feltet.
Har prøvd å lest og googlet litt også, kansje dere vet av noen gode artikler man bør lese osv.
Ha en flott dag videre!