Hvis jeg klikker på en link på et nettsted som fører til et annet nettsted, hva er det det andre nettsteder får vite i header'ne? Hvordan kan jeg se headers som blir sendt fra nettstedet med link?
Mange av de feltene kan du se rett i nettleseren din, det er bare å åpne konsollen (F12) og gå inn på nettverk og se på request og response headerne for diverse filer osv.
Jeg prøver å snappe de opp med getallheaders() og apache_request_headers() uten at det ser ut til å virke. Siden blir helt blank som om det er feil i koden.
Det kom mange ting her. Er det kun de som starter med HTTP som er vanlig i headers? Hvordan kan jeg lage en array med bare disse HTTP tingene og fjerne de andre som starter med SCRIPT, SERVER, etc?
Nå har jeg fått fjernet alle som ikke begynner med HTTP. Når jeg refresher siden, etter å ha gått fra en side til en annen, så dukker det opp enda en ting:
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.