Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har Prisjakt affiliate program?

jaswane

Member
Hei!
Jeg kom over en norsk side som lenket ut til produkter via Prisjakt og til nettbutikker jeg ikke kan se har affiliate program selv. Derfor lurer jeg på om noen vet om Prisjakt har affiliate program der man kan få litt prosenter for det som går via deres sider? Litt som CDON som også markedsfører andre nettbutikker, men hvor man får provisjoner på salg som går via dem...

Andreas
 

Hakasu

Medlem
Slik jeg har forstått det har ikke Prisjakt et affiliateprogram som er åpent for folk flest.

Det er veldig mange av Schibsted sine nettsider som promoterer Prisjakt, og grunnen her er jo at Schibsted også eier Prisjakt. Så derfor ser du link til Prisjakt på nettsider som tek.no og en haug med andre nettsider som de eier.

Om det er mulig å få i gang et samarbeid med Prisjakt uten å ha en enorm nettside er jeg usikker på.

For øvrig husker jeg at Kelkoo var på Tradedoubler for en del år siden. Dette er en prissammenligningstjenesnte som fungerer på omtrent samme måten, og de betalte vel en krone eller noe sånt for hver henvisning. De betalte altså per klikk, ikke % som vanlig affiliate gjør. Men de har enten sluttet med programmet eller flyttet det til en annen plattform, for de er ikke der inne lenger i alle fall.
 
Topp