Har laget en "Salgsfilm" på youtube

Swordfish

Medlem
Hei folkens,

Jeg har lastet opp en "film" hvis det kan kalles det. Har selv snakket inn og tatt screen capture. Jeg skal prøve å selge et program jeg har brukt en stund selv (Forexautopilot). Jeg ønsker å selge det til andre i Norge. Prøver meg litt på affiliate marketing her.

Skulle ønske noen kunne sjekke ut filmen og gi meg litt feedback. Vet det verken høres eller ser proffesjonelt ut, men det er en start og alle må begynne en plass. Samtidig som jeg faktisk er seriøs, jeg ønsker å hjelpe folk med produktet og jeg har prøvd det en stund selv.

Håper ikke dette blir sett på som reklame på forumet.
Nå blir neste steg å markedsføre filmen og lage en til på engelsk.

YouTube - Kjøp forexautopilot i Norge <----Filmen

-Thomas Lindgren

clinton4

Medlem
Hei,

Her har du feedback fra meg:

- Utrolig mye tullprat. Du forteller ikke hva produket går ut på og du kommer aldri til noe poeng, bortsett fra at jeg skal tjene masse penger. Nå vet jo jeg hva valuta handel er, men for en uviten person så blir man ikke mye smartere av å se denne informasjons videoen.

- Lav lyd, hører nesten ikke hva du sier.

- Lav oppløsning på bildet, ser ikke hva som vises på skjermen.

Swordfish

Medlem
Hei,

Her har du feedback fra meg:

- Utrolig mye tullprat. Du forteller ikke hva produket går ut på og du kommer aldri til noe poeng, bortsett fra at jeg skal tjene masse penger. Nå vet jo jeg hva valuta handel er, men for en uviten person så blir man ikke mye smartere av å se denne informasjons videoen.

- Lav lyd, hører nesten ikke hva du sier.

- Lav oppløsning på bildet, ser ikke hva som vises på skjermen.

Takk for at du tok deg tid til å se på den. Har vert litt i tvil selv for å være helt ærlig. Men jeg tror at du gir en tilnermet perfekt beskrivelse av situasjonen :)

Jeg får bare skrive et nytt salgsbrev og bli bedre. Er helt ny innen internett marketing så det er vel helt klart rom for forbedringer.

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Ideen er god.

Videoen er på 10 minutter - Kutt den ned til 3 og cut the crap ;)
Innledningsvis bruker du mye tid på å forklare at du ikke prøver å lure kunden. Må si jeg ble litt skeptisk her.. Ville ikke fokusert så mye på dette. Start med å fortelle hvorfor kunden skal tjene penger på produktet ;)

Swordfish

Medlem
Ideen er god.

Videoen er på 10 minutter - Kutt den ned til 3 og cut the crap ;)
Innledningsvis bruker du mye tid på å forklare at du ikke prøver å lure kunden. Må si jeg ble litt skeptisk her.. Ville ikke fokusert så mye på dette. Start med å fortelle hvorfor kunden skal tjene penger på produktet ;)

Takk for det! fint med folk som ser litt på det positive også ;)

Men hvorfor ble filmen fjernet?! har sett mange liknende filmer på youtube... hmm

Topp