Skjønner poenget, kan ikke logoer jeg heller. Hadde jeg kunnet det, hadde jeg ikke lagt fram den der. Kan jo alltids betale noen av folka på forumet til digitalpoint et par kroner også, de jobber hvis sinnsykt billig
Har vært innom der før, og ja, tror det er sinnsykt billig... Billig (men kanskje ikke fullt like billig) er det også på 99designs.com - men der synes jeg nivået jevnt over er bedre i alle fall og desto bedre dersom man velger å bruke noen kroner. Koster uansett ikke mange kronene på et slikt sted.
Les gjerne også:
Why logo design does not cost $5 - illustrasjonsbildet er jo hentet ut fra Digitalpoint også, men setter meg ikke på bakbena heller. Man får gjerne hva man betaler for og for mange kan helt sikkert et slikt rimelig alternativ funke helt ok.
Men også det peteandrej skrev var fornuftig, ikke gjør altfor mye ut av det, fokuser ikke på det rett og slett. Fokuser på webdesign. Prøv en font som Helvetica (litt mye brukt, men ser alltid ok ut) eller en mer web 2.0 aktig font (VAG Rounded f.eks) og gjør det selv. Enkelt og greit, uten noen symboler kanskje.
Måtte bare lage et kjapt eksempel som viser hva jeg mener iom at jeg hadde illustrator i gang:
eksempel