Har funnet det største nettverket av made for adsense sider noensinne

zapotek

Medlem
Hva med dette nettverket, som ikke inneholder noe innhold, men bare adsense annonser:Slankekurs, guide til kurs i slanking og riktig kosthold

hehe denne var vel så i mot Googles TOS som det var mulig å komme. Legg merke til hvordan han anbefaler brukeren til å søke med google tilpasset søk.

Tonny Kluften

Administrator
Se og lær.
Dette er gode eksempler på hvordan man kaster bort gode domener for veldig lite penger. Hvis han hadde satt opp et par undersider på hvert domene med skikkelig info og linket alt sammen i et nettverk ville kan tjent 50 ganger mere enn de småpengene har tjener på dette nå.
Håper eieren leser dette, her unner vi alle å tjene mest mulig penger ikke sant? Bedre det enn å rakke ned på folk.

skogtrollet

Medlem
Hvorfor poster du det her på WF? Man kan få dårlig karma av å angi andre :D Ser at du allerede har fått 500 Internal Server Error på skogtrollet.com

Hvis jeg var interessert i å sladre, hadde jeg sendt en epost til google. Lurer litt på hvorfor han ikke har fått kontoen sin sperret enda. Ja jeg likte heller ikke den erroren, den er borte nå da. ;)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om slike sider begynner å rankere i søkemotorene (iallefall om jeg hadde søkt meg frem til de) hadde jeg rapportert de til Google øyeblikkelig. Makan til søppel..

Topp