Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har et domene med PR3, hva skal gjøre med det?

Anders

Medlem
Har et domene med PR3, som jeg i dag ikke bruker til noe. Hvordan kan jeg best utnytte meg at domenet? Hvis jeg videresender hele domenet til et annet vil pageranken videreføres? Hvis ikke, vil det være hensiktsmessig å sette opp en enkel side med en artikkel samt lenke til en annen side jeg driver?
 

picxx

Well-Known Member
Er dette et domene du har snappet som hadde PR3?
Isåfall ville jeg ikke bekymret meg så mye om det, da PR likevel vil droppe ved neste oppdatering. Forøvrig skjønner jeg ikke denne fasinasjonen med PR?
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor ikke bygge en side på domenet da?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg må vel for mitt vedkommende si at dette her var et forholdsvis dumt spørsmål? Hva man skal gjøre med et domene? Hallo? Hva skal jeg gjøre med kaffen jeg satte på for 10 minutter siden?
 

picxx

Well-Known Member
Er nok litt flere valgmuligheter med ett domene enn det er med kaffen din Atle ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns ikke det er flere valgmuligheter med et domene man ikke vet hva er for noe enn det med min kaffe. Tvert imot, min kaffe kan jeg tømme ut, jeg kan drikke den, jeg kan tilsette den gift og gi den til noen andre osv osv. Bare de tre tingene vil jeg påstå at er mer enn hva jeg kan gjøre med et hemmelighetstemplet domene.
 

metallian

Medlem
Er jo vanskelig å svare uten å vite hvilket nettsted det er snakk om, men jeg synes også det virker fornuftig å videreutvikle domenet med mer innhold dersom man har mye inlinking og bra trafikk ved liten innsats prdd.
 

picxx

Well-Known Member
Certified Public Library Administrator for coca cola?
Hva i alle dager skal du bruke et slikt domene til? :)
 
Topp