Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har en webside som må driftes og fikses litt på.

grunder

Medlem
Hei!


Har brukt endel penger på utvikling av en webside i et utenlandsk firma. Noe som skulle vise seg å ikke være så lurt. De blir aldri ferdige og det er hele tiden noe feil her eller der.

Nå har jeg bedt de ryke og reise, og hadde skaffet meg et annet firma som skulle gjøre de siste fiksene, men hu som skulle ta det har nå reist på mamma perm, og jeg vil ikke vente.

Det er en webside der folk kan gå inn å "lodde" ut tingene sine istedrfor å selge som på finn.no.

Her kan man sette max antall lodd som skal være på din utlodding og minimum lodd som skal selges før det blir trekning. På den måten kan du være sikker på at du ikke taper penger, og har mulighet til å tjene mer enn om du hadde solgt det feks på finn.no.

Den kan brukes nå, men det er et par ting jeg vil ha forandret før jeg skal lansere den.

Jeg har et par andre prosjekter på gang, så denne websiden er egentlig ikke en prioritet med tanke på budsjett.

Så jeg tenker som så at om det er en seriøs utvikler, men noe ekstra tid, som har lyst til å drifte denne siden og har lyst til å ha noe eierskap i dette, så kan vi gjøre en bytte deal. Driftingen av websiden skal ikke ta spess tid, da alt skal gå automatisk. Med drifting mener jeg å sjekka at alt går som det skal og kanskje svare på noen mail.

Jeg har ikke så mye peiling på det her, men det heter vist .net.

Du kan gå inn på websiden å se om du vil. Den heter I Just Raffle It Items

Send meg en mld priv om du er interessert.


K
 

dag

New Member
Hei, kanskje dette er noe for meg? Jeg har kontakt med en dyktig programmerer i India. (Alle der er ikke flinke). Men uansett så må man vite hva man vil, og teste grundig. Når han gjør noe for meg, så definerer jeg jobben og gir et prisforslag. Deretter tar vi sammen en bit om gangen.

Jeg kan sette deg i direkte forbindelse med han om du vil.

Hilsen
Dag
 
Topp