Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du en viral nettside og ønsker mer trafikk?

Andrei

Medlem
Jeg har laget et plugin til Wordpress med tanke på virale nettsider. Pluginet vil bidra til å øke Facebook delinger og likes på en brukervennlig og effektiv måte. Den har også støtte for Adsense.

Programmeringen er i sluttfasen og ting ser ut til å fungere godt. Derfor ser jeg etter noen som har behov for et slikt plugin.

Dersom du er interessert så send meg en PM med ditt Skype-brukernavn, så legger jeg deg til for en rask prat (chat).
 

Andrei

Medlem
Pluginet har flere funksjoner, men hovedfunksjonen er en "lightbox" popup etter avspilt video. I tillegg har man mulighet til å automatisk legge ved adsense og sosial deleknapp ved embedded videoer. Det er ulike instillinger i pluginet som kan tilpasses etter behov. Jeg er også åpen for å legge inn flere funksjoner dersom de er nyttige :)
 

Andrei

Medlem
Dersom pluginet egner seg for salg, er det kanskje mulig etterhvert. I første omgang ønsker jeg en/et parr "beta" testere som har en viralside med litt trafikk. Dere får et plugin som kan booste trafikken enda mer og til gjengjeld ønsker jeg gode tilbakemeldinger om hvordan pluginet fungerer. Vedkommende har stor mulighet til å påvirke nye funksjoner. Foretrekker at personen er tilgjengelig på Skype, da jeg føler det er enklere med rask og direkte kommunikasjon.

EDIT
Som nevnt i første innlegg, ønsker jeg at de som ønsker pluginet sender meg en PM med nettside, trafikktall og skype-info.
 

Andrei

Medlem
Vekker en gammel tråd. Pluginet har akkurat blitt godkjent og ligger nå på CodeCanyon (Envato/Themeforest). Ganske fornøyd ettersom dette er mitt første plugin. PM hvis du er interessert!
 

xdex

Medlem
Først skal du chatte, så skal vi sende en PM og bruke tid på det, istedenfor at du bare legger ut en lenke til alle? Hele tråden er jo basert på at du jobber med noe, så og legge ut en link, vil bare være nyttig.

Det er ikke nyttig, for folk som kommer her i 2016 (via google) og fortsatt må sende deg en PM og venter timer/dager på svar.

Regner med det er denne, http://codecanyon.net/item/viral-popup-share/12760647
 

Andrei

Medlem
"Adsense Ads over/below embedded videos" - er det mulig å få til over spill også ?

Pluginet legger kun til reklame på YouTube filmer som blir lagt inn med shortcode. Nå vet jeg ikke hvordan du legger inn spill på siden din, men det må det nok lages egen kode for.
 
Topp