Jeg fikk PM.
J JohnnyBlaze Medlem 16 Jul 2010 #18 Hei Grunnet stor pågang tar jeg kontakt med dere andre i morgen eller om et par dager. Takk til dere andre som har hjulpet meg.
Hei Grunnet stor pågang tar jeg kontakt med dere andre i morgen eller om et par dager. Takk til dere andre som har hjulpet meg.
kkjelles Medlem 16 Jul 2010 #19 Postet på facebooken min igår, pengene står nå på konto. Pleasure doing business with you JohnnyBlaze
Postet på facebooken min igår, pengene står nå på konto. Pleasure doing business with you JohnnyBlaze
picxx WF 09 23 Jul 2010 #23 King-Nothing skrev: Når hører vi andre noe? Klikk for å utvide... Er vel ikke noe å mase etter. Tar han ikke kontakt betyr det vel bare at han ikke er intressert i ditt tilbud. Simple as that
King-Nothing skrev: Når hører vi andre noe? Klikk for å utvide... Er vel ikke noe å mase etter. Tar han ikke kontakt betyr det vel bare at han ikke er intressert i ditt tilbud. Simple as that
N NorHenrik Medlem 19 Okt 2010 #24 Har ca 1350 facebook venner 200-300 på twitter (måtte lage ny konto) E-post kontaker: 5500 (norske) 95% poker spillere send pm...
Har ca 1350 facebook venner 200-300 på twitter (måtte lage ny konto) E-post kontaker: 5500 (norske) 95% poker spillere send pm...