Okei, spm. om affiliateprogrammet, hvor ofte utbetaler dere? Vil det være noen statistikk tilgjengelig (bortsett fra min egen) på hvor mange klikk, og hvor mange som registrerer seg? Hvor ofte vil denne statistikken oppdatere seg?
Du referer til en pris på 139,-, og at affiliates vil få 30% av dette. Betyr det med andre ord at det koster 139,- å registrere seg, (før man så bestiller selve produktet som kanskje er dyrere) eller at en hjemmeside koster 139,-? (Og om det siste - hvorfor i all verden så billig?)
Har dere bannere? Hvilke størrelser? Er det javascript, bilder..? Tekstlinker?
Design på banner har mye å si for meg, forøvrig, samt format. Jeg er ikke så veldig villig til å legge ut en gedigen banner hvis ikke folk klikker på den, selv med 30% provisjon (av 139,- er jo ikke dette ekstremt mye, selv om prosenten er god nok).
149,4 kr. er 60 øre unna 150-kroners-grensen deres - hva med å senke utbetalingsgrensen til 149,- i samme slengen? "Litt" bittert å være 60 øre unna, liksom
Dimensjoner på bannerne, der må dere nesten se på hva f.eks adsense og TD bruker. 160x600 er jo vanlig, 125x125, 200x200, 120x600 og 728x90, f.eks.. Dere bør helst tilby minst 6 dimensjoner, sånn jeg ser det.
Statistikken er i nåtid. Vi tar i mot betaling med Paypal, derfor blir provisjoner manuelt godkjent 48 timer etter kunden har betalt.
Hvorfor ikke ha provisjoner automatisk godkjent når kunden betaler?