Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Høy provisjon

Marita

ordleker
Design på banner har mye å si for meg, forøvrig, samt format. Jeg er ikke så veldig villig til å legge ut en gedigen banner hvis ikke folk klikker på den, selv med 30% provisjon (av 139,- er jo ikke dette ekstremt mye, selv om prosenten er god nok).
 
Okei, spm. om affiliateprogrammet, hvor ofte utbetaler dere? Vil det være noen statistikk tilgjengelig (bortsett fra min egen) på hvor mange klikk, og hvor mange som registrerer seg? Hvor ofte vil denne statistikken oppdatere seg?

Du referer til en pris på 139,-, og at affiliates vil få 30% av dette. Betyr det med andre ord at det koster 139,- å registrere seg, (før man så bestiller selve produktet som kanskje er dyrere) eller at en hjemmeside koster 139,-? (Og om det siste - hvorfor i all verden så billig?)

Har dere bannere? Hvilke størrelser? Er det javascript, bilder..? Tekstlinker?

Glemte å svare på noe av det mest vesentlige for en affiliate.... Vi gjør utbetalinger 1 gang per måned så fremt opptjent beløp er over 150,- Har du ikke oppnådd 150,- vil beløpet overføres til neste måned. I desember utbetaler vi opptjent beløp uavhengig av om du har oppnådd 150,- eller ikke.
 
Design på banner har mye å si for meg, forøvrig, samt format. Jeg er ikke så veldig villig til å legge ut en gedigen banner hvis ikke folk klikker på den, selv med 30% provisjon (av 139,- er jo ikke dette ekstremt mye, selv om prosenten er god nok).

Alle bannerne vil være profesjonelle. Hvilke dimensjoner passer best til din(e) nettiside(r)?

For at det skal bli mer aktuelt for dere som affiliater å promotere dette produktet er produktprisen økt til 498,- som en engangsutgift. Det vil si at vi har fjernet abonnementfunksjonen.

En bruker som oppretter sin hjemmeside vil kun behøve å betale én gang.

30% av 498,- er 149,4 ........det bør være noe å promotere! Ett salg om dagen tilsvarer 4482,- i provisjon gjennom en periode på 30 dager!
 

Marita

ordleker
149,4 kr. er 60 øre unna 150-kroners-grensen deres - hva med å senke utbetalingsgrensen til 149,- i samme slengen? "Litt" bittert å være 60 øre unna, liksom :p

Dimensjoner på bannerne, der må dere nesten se på hva f.eks adsense og TD bruker. 160x600 er jo vanlig, 125x125, 200x200, 120x600 og 728x90, f.eks.. Dere bør helst tilby minst 6 dimensjoner, sånn jeg ser det.
 
149,4 kr. er 60 øre unna 150-kroners-grensen deres - hva med å senke utbetalingsgrensen til 149,- i samme slengen? "Litt" bittert å være 60 øre unna, liksom :p

Dimensjoner på bannerne, der må dere nesten se på hva f.eks adsense og TD bruker. 160x600 er jo vanlig, 125x125, 200x200, 120x600 og 728x90, f.eks.. Dere bør helst tilby minst 6 dimensjoner, sånn jeg ser det.

Vi kan da alltids senke utbetalingsgrensen. Da er den nye grensen (etter tøffe forhandlinger med Marita) NOK 149,4 ;)

Vi har vanligvis opprettet bannere på disse størrelsene, men hvis du var ute etter noe spesielt....
 
Sist redigert:
U

Uregistrert

Guest
Hvorfor ikke ha provisjoner automatisk godkjent når kunden betaler?

Paypal gir kunden mulighet til å legge inn såkalt echeck, i alle fall kunder med "utenlandsk" konto. Hvis kunden betaler med echeck vil de få tilgang til publisering, men kunne trekke beløpet da echeck tar noen dager. Derfor har vi valgt å vente 48 timer med å godkjenne provisjoner.

Vi kommer til å legge inn en funksjon som ikke åpner for publisering av hjemmesiden før godkjent betaling er sendt oss via paypal ipn. Da vil provisjoner automatisk godkjennes.
 
Topp