Guide

thoaud

Country manager @ Servebolt
Vi har lansert nye nettsider til Mobilverkstedet.no og skal nå begynne å se på de utfordringene vi møter. Den største av disse er at kundene ikke vet hvilken reparasjon som må utføres, de vet bare hvilken feil de opplever på sin telefon.

For å løse det tenker jeg å legge opp en guide av et eller annet slag. Altså et verktøy hvor kundene kan velge hva de opplever som feil ut ifra en liste, og velge hvilken telefon de har, og så få opp reparasjonen de må bestille.

Jeg vurderer noe slikt: WordPress - Shop Assistant for WooCommerce | CodeCanyon
Men jeg har prøvd denne før, og den er ikke veldig godt kodet i frontend.

Noen som har en bedre ide?

Vi kjører WP og Woocommerce.
 

Dag Frogner

Supermedlem
På bytteskjerm.no har jeg brukt et kontaktskjema, som oppdateres med nye felter utifra hva man velger.

Nå er ikke denne koplet opp mot noen handel, men det gjør det enkelt å finne ut hva det vil koste og det burde være veldig greit å la den ende med en knapp hvor man kommer til et bestillingsskjema.
 
Topp