thoaud
Country manager @ Servebolt
Vi har lansert nye nettsider til Mobilverkstedet.no og skal nå begynne å se på de utfordringene vi møter. Den største av disse er at kundene ikke vet hvilken reparasjon som må utføres, de vet bare hvilken feil de opplever på sin telefon.
For å løse det tenker jeg å legge opp en guide av et eller annet slag. Altså et verktøy hvor kundene kan velge hva de opplever som feil ut ifra en liste, og velge hvilken telefon de har, og så få opp reparasjonen de må bestille.
Jeg vurderer noe slikt: WordPress - Shop Assistant for WooCommerce | CodeCanyon
Men jeg har prøvd denne før, og den er ikke veldig godt kodet i frontend.
Noen som har en bedre ide?
Vi kjører WP og Woocommerce.
For å løse det tenker jeg å legge opp en guide av et eller annet slag. Altså et verktøy hvor kundene kan velge hva de opplever som feil ut ifra en liste, og velge hvilken telefon de har, og så få opp reparasjonen de må bestille.
Jeg vurderer noe slikt: WordPress - Shop Assistant for WooCommerce | CodeCanyon
Men jeg har prøvd denne før, og den er ikke veldig godt kodet i frontend.
Noen som har en bedre ide?
Vi kjører WP og Woocommerce.