Gratulerer med dagen :p
Grooo Medlem 16 Feb 2010 #5 Synes slett ikke februar er noe morsom, - for jeg er skuddårsbarn men får jo aldri feiret bursdag jo
Mr Vest Sjefen over alle sjefer! 18 Feb 2010 #6 Jeg må vel innrømme at jeg sitter som et lite spørsmålstegn selv etter og ha lest denne tråden, og om feitetirsdag på aktivioslo.no. Får benytte anledningen til å ønske alle som i dag har bursdag gratulerer med dagen jeg da.
Jeg må vel innrømme at jeg sitter som et lite spørsmålstegn selv etter og ha lest denne tråden, og om feitetirsdag på aktivioslo.no. Får benytte anledningen til å ønske alle som i dag har bursdag gratulerer med dagen jeg da.
olafmoriarty Medlem 18 Feb 2010 #7 Mr Vest skrev: Jeg må vel innrømme at jeg sitter som et lite spørsmålstegn selv etter og ha lest denne tråden, og om feitetirsdag på aktivioslo.no. Klikk for å utvide... Det er en spøk. kongen tror at han har funnet en morsom måte å kalle oss feite på. Ved å gratulere oss med dagen på feittirsdag.
Mr Vest skrev: Jeg må vel innrømme at jeg sitter som et lite spørsmålstegn selv etter og ha lest denne tråden, og om feitetirsdag på aktivioslo.no. Klikk for å utvide... Det er en spøk. kongen tror at han har funnet en morsom måte å kalle oss feite på. Ved å gratulere oss med dagen på feittirsdag.