Gratis Wordpress Temaer Pro Blogg Design - Gratis Wordpress Temaer
P problogg New Member 7 Okt 2009 #1 Gratis Wordpress Temaer Pro Blogg Design - Gratis Wordpress Temaer Sist redigert av en moderator: 8 Okt 2009
picxx WF 09 8 Okt 2009 #2 Vet ikke hva du legger i "alle temaer i norsk", men i det jeg lastet ned og testet var ikke templatefilene oversatt til norsk.
Vet ikke hva du legger i "alle temaer i norsk", men i det jeg lastet ned og testet var ikke templatefilene oversatt til norsk.
P problogg New Member 8 Okt 2009 #3 hvilken tema har du lastet ned ? ? standard språket er Engelsk, det følger med nb_NO Norsk og flere språkstøtte. hvis du allerede bruker Norsk oversettelse filen for wordpress. så vil det funke uten noe prob. vis ikke. last ned Norsk wordprss fra WordPress pÃ¥ norsk « neppe.no Sist redigert av en moderator: 8 Okt 2009
hvilken tema har du lastet ned ? ? standard språket er Engelsk, det følger med nb_NO Norsk og flere språkstøtte. hvis du allerede bruker Norsk oversettelse filen for wordpress. så vil det funke uten noe prob. vis ikke. last ned Norsk wordprss fra WordPress pÃ¥ norsk « neppe.no
Tonny Kluften Administrator 8 Okt 2009 #4 Vil datoer vises på norsk? Altså februar istedenfor february osv?
P problogg New Member 8 Okt 2009 #5 alt skal vises på Norsk.... det hadde vært veldig fint om jeg fikk tilbake meldinger,,, vis det er feil el teksten vises på engelsk
alt skal vises på Norsk.... det hadde vært veldig fint om jeg fikk tilbake meldinger,,, vis det er feil el teksten vises på engelsk