Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis reklame for din bedrift

sKrud

Meget sliten student
Hei

Er i oppstartsfasen på å bygge opp et nytt nettsted for studenter. Nettstedet skal inneholde studentrabatter og gode tilbud.
Siden det er mange her inne som driver nettbutikker o.l. tenkte jeg at dere kunne hjelpe meg litt med å få laget litt innhold. Regner med det er mange som har rabatter å tilby og dette kan være en fin måte å få gratis markedsføring for nettbutikkene deres.
Siden kommer til å bli lenket til fra de fleste større linjeforeningene i norge, samt en presse omtale i en av Norges største aviser.

Det innholdet som jeg trenger av dere er:
- Link til butikken/produktet
- når: er tilbudet gyldig
- hvor: hvor kan jeg finne tilbudet
- hva: Hva er tilbudet?
- Tags: Gjerne 3-4 stikkord for hva saken gjelder.
- Info: Noe info om tilbudet evt. også butikken. (for eksempel fordeler, betalingsløsning etc.)
- Bilde: Bilde av firmalogo eller produkt. Dette bør hhv. da være; Thumbnail: 108x82, profil bilde: 208x133. Begge disse bildene bør ha formatet jpg eller gif.

Din post kommer til å se noe slik ut slik:
osl.jpg


Listingen på siden ser slik ut:

osl-liten.jpg


Alle poster kan sendes til meg på pm eller e-post. Jeg ønsker ikke at dere poster dem her, av åpenbare grunner (duplikat). Din post vil bli publisert omgående, link vil bli sendt til den ferdige posten.

Håper flest mulig ser muligheten til å yte litt hjelp til selvhjelp her..

Ryktepoeng vil bli gitt til alle som hjelper til.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er du intressert i incentive/cashback sider, eller er det kun direkte rabatter fra utsalg/tjeneste du vil legge inn.
 

sKrud

Meget sliten student
Veldig pen side! Mye arbeid med å tilpasse wordpress?

Takk..

Vet ikke helt, er ikke jeg som har laget designet..det er bare noe tilpasset..

Da har jeg lagt til et par butikker..Om det ikke er flere som ønsker dette så får dere bruke denne linken: Legg til studentrabatt | Studrabatt.no

Kommer til tilbake med en post ang. lenkebytting..Så for dere som har sider rettet mot studenter (studentrelaterte), så er det bare å sende en pm..

Til da er det endel utbedringer som må gjøres..blant annet videoguide..:/

Ryktepoeng er gitt til alle som har kommet med rabatter, takk for det:)
 

gåtil.no

New Member
Gåtil.no

Kan gi intill 20% rabatt på t-shirt med div trykk om det er int? alt fra eget design til utvalgte trykk fra min hjemmeside.

gåtil.no
 
Topp