Gratis markedsføring

Legenden

Medlem
Hei, jeg er en gutt på 19 år som er veldig fascinert av markedsføring. Jeg har endel teorier og kunnskaper som jeg sitter inne med men har aldri fått brukt det i praksis. Er ganske ung så å starte opp noe selv har jeg ikke kapital til enda.

Jeg ønsker dermed å hjelpe/veilede entreprenører gratis for å oppnå mer erfaring. Har du en bedrift som har potensiale men ikke når ut til folket? Nøl ikke med å ta kontakt så skal jeg gjør mitt beste for at nettopp DU lykkes!

legenden113@gmail.com

minitips

New Member
Jeg startet mitt første selskap når jeg var 17 år gammel. Go for it!

Du trenger ikke penger til å starte. Start en blogg og skap et navn for deg selv. Når du har et navn vil folke ringe til deg. Du kan for eksempel begynne med å selge andres produkter på bloggen din, eller satse på affiliate. Bare et lite tips ;)

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Helt enig med minitips. Start en blogg, og jobb med å markedsføre bloggen din. Dermed finner du fort ut av hva som fungerer og ikke, uten at du prøver ut dine ideer på en kunde som potensielt får svi hver gang du hadde feil.

Kostnader med å starte en blogg er omtrent dette:

Domene: en hundrings i året.
Hosting: Fra en tier i mnd til 70-80 kroner.

Så kapital er liksom ikke noe tema.

spikre

peterhamre.no
Jeg startet for meg selv når jeg var 16. Så lenge du ikke driver med varehandel, er det normalt ikke store kostnader annet enn din egen tid.

MEN, om du virkelig gjøre en jobb for andre, takker jeg pent ja. Har 3-4 helt ulike tjenester/produktkategorier du kan velge mellom. Kun netthandel/nettbaserte tjenester. Ring meg i normal arbeidstid: 95056312.

Msites Ltd

Livsnyter
Hei, jeg er en gutt på 19 år som er veldig fascinert av markedsføring. Jeg har endel teorier og kunnskaper som jeg sitter inne med men har aldri fått brukt det i praksis. Er ganske ung så å starte opp noe selv har jeg ikke kapital til enda.

Jeg ønsker dermed å hjelpe/veilede entreprenører gratis for å oppnå mer erfaring. Har du en bedrift som har potensiale men ikke når ut til folket? Nøl ikke med å ta kontakt så skal jeg gjør mitt beste for at nettopp DU lykkes!

legenden113@gmail.com

Jeg er fascinert av mye forskjellig jeg også, men det gjør meg dessverre ikke til en ressursperson innen disse feltene for det...
Jeg har nok en del teorier på lager jeg også, og ikke minst har jeg erfart at det finnes mange teorier der ute - mange av dem er ikke testet ut engang...
Jeg blir 44 i år, og som 19-åring trodde jeg selvfølgelig at jeg var ganske kunnskapsrik jeg også, selv på ting jeg ikke hadde prøvd ut i livet.......nå vet jeg bedre. ;)

Hvem er det som hjelper hvem her?

Misforstå meg rett her når jeg skriver som jeg gjør. Du er helt sikkert en god ressursperson siden du brenner for et eller annet. Nå er "markedsføring" så bredt og generelt at jeg ikke er sikker på hva du brenner for, men når du har funnet ut det og funnet en som er villig til å gi deg litt albuerom for å teste ut forskjellig så blir det nok bra.

Så la meg spørre;

- Hva innenfor markedsføring er du fascinert av?
- Hvilken kunnskap har du, og hvor kommer den fra?

Legenden

Medlem
Jeg har alltid vært fascinert på hva som gjør vellykkede bedrifter til vellykkede og ser helt klart et mønster som gjenspeiler seg. Da mener jeg hele pakka og ikke bare markedsføringa, det er mange kriterier som spiller inn. Det er for eksempel like viktig med produkt, kvalitet og pris som selve markedsføringen. Det er utrolig mange bedrifter som har disse kriteriene men sliter med markedsføringen og under-presterer til de grader. Jeg er selvsagt bare interessert i å hjelpe bedriftene der jeg virkelig ser et potensial.

Jeg har lært kunnskapen min ved å lese bøker om markedsføring og har analysert andre vellykkede bedrifter. Grunnen til at jeg gjør dette er for å bygge meg opp et omdømme og skaffe mer erfaring innen feltet. Jeg er selvfølgelig svært takknemlig for de tilbudene jeg får og til nå så har folk satt pris på det.

Topp