Gratis logo til de 3 første

S

Slettet

Guest
Hei webforumet. Jeg holder på å lage meg en logo portefølje fordi jeg ikke får lov til å vise til arbeider for min tidligere arbeidsgiver.

Så de tre første som fyller inn info får gratis logo, trenger følgende info av deg;
Logonavn.
Evnt. undertekst/slagord.
Farger.
Evnt. objekter i logoen.
Eller en referanse på hva du liker av stil.

Forresten, Hei til alle på WF. ;)

* Betingelse: det må være en side/bedrift som er operativ.

Sist redigert av en moderator:

metallian

Medlem
Logonavn. Fotballmoro.no
Evnt. undertekst/slagord. For deg som elsker fotball
Farger. Grønn
Evnt. objekter i logoen. Fotball?
Eller en referanse på hva du liker av stil.

SKulle gjerne hatt noe å bytte ut den oppe til venstre på fotballmoro med :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
I tilfelle du skulle skrive 5 og ikke 3 (typo?), så trenger jeg en logo til Gjesdal Data.
Men... Står det spesifikt noe om at rettighetene til arbeidet ditt i arbeidsgiverens tid tilfaller arbeidsgiveren? Ikke for å være stygge, men nå synes jeg det var litt ukjekt at du ikke får fortelle om at du var med å utvikle noe. Konfidensiell kanskje? ;)
Ellers: Fin måte å bli populær på her :D Og velkommen hit!

PS: Sånn i tilfelle de andre ikke har klart å holde seg til oppgaven...
Logonavn: Gjesdal Data
Evnt. undertekst/slagord: <ingen>
Farger: Blå
Evnt. objekter i logoen: Bokstavene GD
Eller en referanse på hva du liker av stil: Liker veldig godt SUN-logo (sun.com altså), ibm.

Sist redigert:
S

Slettet

Guest
Lager disse 5 logoene til min portefølje ;)

Pong: Ja, alt mitt arbeide tilhører min arbeidsgiver og jeg kan ikke vise til arbeider gjort hos min arbeidsgiver hvis jeg slutter. (Noe som jeg har gjort)

Populær var ikke målet, men hadde jo vært flott en ryktepoeng hvis dere liker logoene. ;)

Kommer til å starte litt enkelt på å selge logoer, må bare finne ut åssen jeg lager signartur på forumet her, fant ikke helt det (?)

De første logoene ferdig i natt eller i morgen ;)

S

Slettet

Guest
Har sendt PM til alle utenom Zmarty, skal fikse logoen din. Men ser ikke mine meldinger i sendte elementer, kansje noe rart med kontoen min? Eller får man ikke lov å sende PM når man er ny? :D

Topp