Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis hosting

Status
Stengt for ytterligere svar.

Krister

Romteknolog
Lurer på om det er plass til meg på serveren?

Trenger ett webhotell hvor jeg kan plassere ett par av domenene mine. De fleste til Parkering, men jeg kommer og til å ha noen tjenester aktivert.

Blant annet ett prosjekt jeg holder på med, hvor jeg starter med å selge en E-bok jeg har skrevet. Jeg vil bruke PHP og MySQL til det. Hvis du ikke liker at jeg hoster selveste boken på din server, kan jeg muligens hoste selveste PDF filen på en annen server jeg har.

Hvordan er det med e-post kontoer?
 

Tonny Kluften

Administrator
Lurer på om det er plass til meg på serveren?

Trenger ett webhotell hvor jeg kan plassere ett par av domenene mine. De fleste til Parkering, men jeg kommer og til å ha noen tjenester aktivert.

Blant annet ett prosjekt jeg holder på med, hvor jeg starter med å selge en E-bok jeg har skrevet. Jeg vil bruke PHP og MySQL til det. Hvis du ikke liker at jeg hoster selveste boken på din server, kan jeg muligens hoste selveste PDF filen på en annen server jeg har.

Hvordan er det med e-post kontoer?

Du får mange nok epostkontoer... hvor mange trenger du?
Det er plass til flere ja. Men hvis du bare skal parkere domener og ikke ha noen sider så er ikke dette noe for deg. Du må gi meg linker, jmfr. min første post. Du kan hoste boka her, jeg setter opp en grense for båndbredde uansett.
Bare send meg en PM med din epost, domene og ønsket passord. Det gjelder deg også Pong.
 

frode1

New Member
Hei!

Gratis hosting høres bra ut! Domenenavnet er *****.no. Passordet som kan brukes er *******. Har kikka på betingelsene og det ser bra ut for min del:)

Frode
 
Sist redigert av en moderator:

zapotek

Medlem
Passordet som kan brukes er *******. Har kikka på betingelsene og det ser bra ut for min del:)

Kanksje ingen høydare å legge ut passordet du kommer til å bruke på et offentlig forum ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp