Gratis "gjør det selv" artikkel-sett gis bort ...

Et hendig "gjør-det-selv" artikkel-sett gis som sagt bort gratis.

Alt du trenger er;

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøåABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ1234567890.:,;-_!"#%&/()=?`*~@|§€

Tegnene kan brukes flere ganger. God helg :D

Mvh Dan

zapotek

Medlem
Takk! Har brukt dette settet selv i årevis, og kan bare hive meg på anbefalingsbølgen. Det funker!

Tonny Kluften

Administrator
Vil vi ikke få problemer med duplicate content? Burde vi bruke rel=canonical koder eller noe sånt her?

Nei, det er nok enklere å passe på at du ikke samme del av settet på mer enn en underside på nettstedet ditt. Dan anbefaler å bruke tegnene flere ganger, men sett fra et SEO-perspektiv er jo det galskap.
Man bør også passe på at de delene av settet man bruker ikke er brukt på andre nettsider, bruk kun tegn som er unike for din nettside.

picxx

WF 09
Dette lukter svindel.
"Hvis noe er for godt til å være sant er det nok det!" har jeg lært meg her på webforumet.
Har du forresten rettighetene til å dele et slikt tips og er det ikke mulig å bli saksøkt om man benytter slikt allerede benyttet materiale? Er du da like hjelpsom, når noen spør om hjelp til å betale saksomkostninger og erstatningsoppgjør?
Nei, slikt er det nok best å holde seg langt unna. Mulig jeg oppretter en egen advarseltråd også om denne meget lugubre medlemmen på webforumet.

( :D :D )

Hva er dette for noe dritt da??? Det mangler jo mange tegn i dette settet!!! Hvorfor skal jeg absolutt bruke dette settet ditt? Jeg kan da lage mitt eget mye bedre selv!!!
Hva om jeg ønsker å bruke äöëñéá for eksempel???

Nei altså... Slike gratisting holder jeg meg laangt unna!!!

Topp