Drifter av WebArtikler.com
Vil bare komme med noen ord her...
Jeg bruker dessverre liten tid på WebArtikler.com, men av alle de artiklene som ligger ute, siler jeg nok VEKK 60-70% fordi artiklene rett og slett er for dårlige
Det største problemet er at folk klipper tekst rett ut av Wordpress bloggen sin, og sender den rett inn i databasen, uten å skjønne at en sånn artikkel ikke gir noe av verdi til noen.
Det andre problemet er artikler som blir skrevet om f.eks. "Elefanter" og så i bunnen av artikkelen så lenkes det opp til en side som selger CCpro medlemskap.. Også et eksempel på at man ikke har forstått hva artikkelmarkedsføring handler om.
WebArtikler.com - og et lignende prosjekt her inne - kunne vært utrolig gode ressurser for mange nettgründere rundt omkring - bare synd det blir brukt på helt feil måte.
Jeg kunne selvsagt vært enda flinkere til å "lært" opp brukere til å skrive "riktige" artikler, og jeg kunne også brukt mer tid på å moderere i databasen - men Webartikler.com har alltid bare vært et gratisprosjekt, og som alle andre fokuserer jeg vel mest på det som faktisk gir inntekter.
Ville bare skyte inn dette - ikke kun for å forsvare Webartikler.com, men også får en gi et lite vink om hva som KAN ventes, dersom dere starter noe lignende her.