Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Wave

Keanu

Geek
Har fått 15 invites til Google Wave, så om det er noen som vil ha kan du sende meg en PM eller legge til e-post her.

Prioritet til de som har vært medlemmer mer enn en uke. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da bumber jeg denne og sier at har invites liggende jeg også. Send gjerne en PM dersom du vil ha. :)
 
Skjønner ærlig talt ikke akkurat denne måten å markedsføre Google Wave på. Jeg synes at Google Wave virker svært interessant, og videopresentasjonen deres er fantastisk, men hvorfor skal jeg bruke Wave når ingen jeg kjenner har Wave? Hadde de åpnet det for alle, hadde jeg kanskje kunnet bruke det slik det var ment. Men at det bare er åpent for noen få, gjør det ganske vanskelig å i det hele tatt teste det. Har fått Wave-tilgang, men har ingenting å bruke den til før de åpner Wave for alle.

Ellers har jeg ett stort problem med Wave, og det er at det ikke fungerer i IE uten tillegg. Privat bruker jeg aldri IE, men på jobben har jeg ikke adminrettigheter. Og mye av poenget med Wave er vel at det skal kunne brukes i jobbsammenheng?
 

Travellingman

Nettgrunder
Ellers har jeg ett stort problem med Wave, og det er at det ikke fungerer i IE uten tillegg. Privat bruker jeg aldri IE, men på jobben har jeg ikke adminrettigheter. Og mye av poenget med Wave er vel at det skal kunne brukes i jobbsammenheng?

Har du virkelig ingen muligheter å legge inn en annen browser på jobb? Egen erfaring fra Statoilsystemet, der kan man bruke forskjellige browsere uten problem(heldigvis)
 

quicktech

Medlem
Skjønner ærlig talt ikke akkurat denne måten å markedsføre Google Wave på.

Jeg er på en måte enig, det virker litt rart. Men det gjorde det også når Gmail kom. Det er slik med oss mennesker at vi liker å ha ting ingen andre har. Alt som bare noen få av oss har tilgang til eller at man må "inviteres ekslusivt" oppnår en mye høyere popularitet enn tjenester som er åpent for alle. Dette har google skjønt og de har bevist gang på gang at denne måten å markedsføre tjenester på over tid gir en helt ekstrem popularitet og brukervekst.
 
Topp